Zástupci společnosti Climax včera oficiálně prohlásili, že "zprávy o ukončení prací na MMORPG Warhammer Online byly poněkud přehnané".
Koncem července přitom vydal na oficiálních stránkách této hry jeden z čelních představitelů Games Workshopu Robin Deews, že "Bylo to těžké a bolestné rozhodnutí, ale stále nové a nové předělávání rozpracovaného projektu příliš zvedalo cenu, kterou jsme za něj do teď a kterou bychom v budoucnu zaplatili. Následkem toho se jak Games Workshop, tak i vývojář Climax Development Limited shodli na zrušení projektu."
Nicméně podle aktuálních informací se jednalo pouze o "prázdninovou přestávku" a práce na projektu se "nikdy nezastavily". Takže jak to tedy bylo? Jednalo se tehdy o nějaký propočítaný komerční tah počítající s nečekaným návratem očekávané hry, který by ještě zvýšil zájem hráčů o ni; nebo byly práce skutečně zastaveny, ale vše se teď vyjasnilo a vedení společnosti se z onoho "klopýtnutí" snaží nějak vybruslit? To se asi nikdy nedovíme; jisté je jen to, že jedno z nejočekávanějších MMORPG současnosti je zpět ve hře.
Zdroj: Gamespot