WarTorn - další do počtu?

Je rok 2999 a Země si žije v míru a klidu již po celá staletí. Právě v onom míru je ale problém (ačkoliv příliš nevěřím, že by to lidstvo tak dlouho vydrželo) - je to jaksi tak trochu nuda. Přiznejme si, koho by bavilo i dnes slýchat každý den v 19.30 samé dobré zprávy? Ta trocha krve, destrukce a válčení je prostě nutná.
A tak si několik nadšenců (tedy spíše velká část populace té doby) vytvořila WarTorn - reálnou simulaci války, ve které jednotlivé týmy bojují v ohromných "arénách" o vyšší umístění v tabulkách a samozřejmě také o peníze. Využívají k tomu téměř kompletní vojenský arzenál 20. století, včetně tanků, vrtulníků, lodí, stíhaček.

Celý tenhle ohromný výplod fantazie herních designérů - že si lidé budoucnosti vymyslí vlastní "válku pro zábavu" odbourává mnoho všudypřítomných částečně nelogických vlastností klasických RTS ("předpřipravený" terén pro vaše útoky, málo/hodně zdrojů, design jednotek, apod.). Když už jsem u zdrojů - je poměrně originální, že ve WarTornu je budete získávat obsazováním již předpřipravených těžebních budov. Také bude možné suroviny vyměňovat s ostatními týmy (např. i během bitvy za nové jednotky). Dokonce i stavba jednotek bude možná přímo na bojišti.

Jednotky ve WarTornu mají jednu velmi příjemnou vlastnost - jsou modifikovatelné. Lze tedy měnit jejich pancéřování, motory, prostě skládat si svoje nové jednotky (což už dnes však není nijak výjimečná vlastnost - asi první s tím přišla Total Annihilation asi před 2 či 3 roky). Vše ostatní je naprosto podobné milionovému zbytku 3D RTS. Možná to bude v tom, že WarTorn měl původně vyjít někdy v roce 1998 (dle toho také vypadá grafický engine). Nějak se to nepovedlo, a tak hra, která mohla být před dvěma lety bombou, zapadne dnes zřejmě do hlubokého průměru.

Váš názor Další článek: Neocron

Témata článku: ,