Watch Dogs vypadají na PS4 skvěle, podívejte se na důkaz

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 19

Diskuze k článku

Wizi  |  18. 05. 2014 22:08

Prý ve finále hra nejede dle oficiálního vyjádření na PS4 na 900p a 30 FPS,ale na 1080p a 30 FPS,problém byl dle jednoho článku,kvůli tomu že hra dropovala na 25 FPS,v některých situacích,ale to bylo dle všeho dáno,menším problémeme s komunikací mezi CPU,GPU a ram,díky náročnější GDDR5 paměti,která je těžší na vývoj než klasická DDR3...nebylo to dáno omezeným výkonem..ten je dobrý,ale tím že při horší komunikaci se výkonostní zdroje co měly pro hru postupně měnily.
Ve finále prý tuto náročnost vyřešili,využili většího potencionálu ram a stabilizovali to.
Jinak ohledně těch 1080p a 60 FPS,to byl fakt původní plán,hra se čistě drží díky dořešenému problému čistě na 30 FPS,ale bez limitu se držela kolem 35-60 FPS,což byl problém hl v dropech,které byly znatelné,tak to vyřešili omezením na 30 FPS.

Jinak hra jede na maximální PC nastavení s 2xMSAA,XboxOne měl problém právě s touto hladinou vyhlazování a s kvalitou stínů jako má PS4,tak tam museli snížit rozlišení na 792p.Aby dorovnali PS4 detaily a tím pádem i PC ultra detaily.


Dle mě je to celkem jedno,obě verze vypadají skvěle a stejně dle HW nároků si zde někteří PC,čkáři stěžující si na to že to nejede na 60 FPS,se štěstím na zahrají právě na těch 30 FPS.
Jediná výhoda této hry na PC,je ta že pokud máte doopravdy silnou sestavu,můžete mít více než 1080p..a toho já se svou 1200p obrazovkou dosáhnu.

 |   |  Odpovědět
zgr  |  18. 05. 2014 22:55

Se štěstím? To bude hrát na víc jak 30+ většina lidí ...

 |   |  Odpovědět
Wizi  |  18. 05. 2014 23:16

No pokud beru v potaz průměrný PC HW,tak většina ne,jen někteří,pro průzkum....znám osobně cca 40 hráčů....a 34 z nich má PC na úrovni která se dokonce neblíží ani XboxOne.
Další 4 mají silnější než XboxOne,ale pořád mírně slabší než PS4 a pouze 2 mají silnější PC než PS4 a to jen o pár %.
Ano pokud si většina hráčů dá 720p,tak ano dají více než 30 FPS,ale i já se svým AMD FX 8350/16GB ram a MSi R7970 budu rád když dám detaily jak PS4 a moje FPS nepadnou pod 50 FPS....a to mám jedno z nejsilnějších PC z lidí co znám,taky mě stálo 27k.
Koukni na HW nároky té hry a průměrný HW.
Dnes je nejrozšířenější průměr mezi hráči....cpu na úrovni i3,6 GB ram a grafika někde na úrovni AMD 7790,to se popravdě vyrovná XboxOne a dokonce je pořád XboxOne o pár % silnější.

 |   |  Odpovědět
Hář  |  19. 05. 2014 07:56

Další lhář, co z tvého příspěvku je pravda? Řekl bych, že vůbec nic. První odstavec je kompletně vycucaný z prst, druhý pravděpodobně taky, ale s assesmenty, které jsou 100% vycucané z prstu, vzhledem k tomu, že ta hra ani nevyšla a hry, které doteď vyšly, ukazují opak. Třetí odstavec je opět na 100% kompletně vycucaný z prstu. Jediná statistika, která se dá brát v tomto ohledu vážně, je statistika steamu, který má základnu 80 miliónů aktivních uživatelů. Cokoliv, co deviuje od této statistiky, je 100% lež.

 |   |  Odpovědět
Wizi  |  19. 05. 2014 13:15

Já se narozdíl od tebe kolem HW pohybuji a vlastím jednu recenzentskou stránku.
Nejsem kid tvého věku abych lhal.
Klidně mě lhářem nazývej...ale já tě tím pádem mohu nazývat hlupákem.
Pokud bereš v potaz průměrný HW,tak to necucám jen ze steamu,ale taky z originu(kde se sdílí údaje o HW)A existují i průzkumy z Uplay.
Problém je ten že se nezaznamenává samostatně průměrný HW na steamu ze střední Evropy,co jsem dělal osobní průzkumy,které mě z CZ/SK zajímaly..tak hráči v CZ/SK mají dosti shit sestavy.
Znám dokonce mnoho případů kteřé sní o tom že jednou budou mít 4GB ram...protože mají 2GB.
Průměrný HW PC ovlivňuje i průměrný příjem rodin v CZ/SK,což je dosti jasné že je to dosti špatné.

 |   |  Odpovědět
Wizi  |  19. 05. 2014 13:18

I když dle tvého textu patříš mezi pravidelné čtenáře DDworld a Sector.SK,takže tvoje nesmyslné žvásty chápu,protože žvásty,říkám jen některých autorů kteří pracují na těch stránkách jsou též nesmyslné jako celý tvůj názor.
Ale tvůj názor ti neberu,žij si s ním v klidu dál.

 |   |  Odpovědět
19. 05. 2014 16:20

Přesně tak. Z Wizi-ho příspěvku každý člověk s mozkem vyčte, že mu jde o průměrný HW v ČR/SK, ne celosvětově ze Steamu. Tady je mnohem menší kupní síla viz. kopie z článku na webu (lze vyhledat): Průměrný obyvatel České republiky tak má letos k dispozici o zhruba 43% méně finančních prostředků, než průměrný obyvatel Evropy.

 |   |  Odpovědět
Wizi  |  19. 05. 2014 19:36

Konečně někdo,kdo to pochopil. :)

 |   |  Odpovědět
avatar
18. 05. 2014 20:59

Blbost, zadny pokles tam neni. Mam originalni video jak to 30s tak dalsi 2:55m a jede to praticky plynule.
Mimo toho porad si stezovat ze hry nejsou 1080p je blbost. Prestoze nove konzole maji o hodne jednoduchsi architekturu nez predchozi generace, hlavne se to tykalo PS3, porad to nejsou ciste PC. Tvurci her se do tech konzoli musi zapracovat a prvni hry proste nemuzou nikdy vytahnout z te masiny maximum. Presto vsechno vypada WD na tech videich nadherne a to jestli to jede v 1080p nebo 900p je podruzne.
Tohle rikam jako clovek, ktery sice konzoli ma a puvodne byl ciste konzolovy hrac, ale ted jiz par roku hraje prakticky jen na PC a to hlavne indie hry s pixelovou grafikou (mysleno, ze grafika pro mne opravdu neni nejdulezitejsim faktorem hry).

 |   |  Odpovědět
Wizi  |  18. 05. 2014 22:11

To je jasné že skoro z žádného nového HW,který nemají pořádně ošahaný nevytáhnou max...
Žádná hra nemůže tahat doopravdy max ani z PS4,ani XboxOne...ještě se dá u obojí omezit OS,které žere ram a pár % CPU,u PS4 se nevyužil ještě přídavný čip s 1 jádrem a 256mb ram...a u XboxOne se nevyužila ještě na plno problémová eSRAM...dle mě tam u Watch dogs a u jakékoliv náročnější hry které zatím vyšly zůstává pár % nevyužitého výkonu...a to dle mě využijí až za rok...možná za 2...kdo ví...

 |   |  Odpovědět
Jirka  |  18. 05. 2014 20:47


Tak jsem si stahnul to video a na kmplayeru se mi zobrazilo rozliseni 1080 pri 30 snimcich.
Je pravda ze na jinych webech se taky pise o rozliseni 900. Snad to tak zustane.

 |   |  Odpovědět
19. 05. 2014 16:11

To, že je video v 1080p neznamená, že to nebyl upscaling z 900p :) Full HD video Ti udělám i z 320p...

 |   |  Odpovědět
Ansider  |  18. 05. 2014 15:24

a ve 1:17, 2:27 je opravdu brutální pokles FPS řekl bych tak na 10

 |   |  Odpovědět
Ansider  |  18. 05. 2014 15:10

Dle oficialního vyjádření ubisoft.
PS4 900P - 30FPS
XBO 792P - 30FPS
Prej next gen tohle umělo moje PC už před třemi lety a s teselací. Žádná hra neběží na 1080P a na xbox nikdy nebude protože podle zprávy odborníka na hardware má špatně řešené sdílení paměti s grafickou kartou které brzdí datový tok do grafické karty.

 |   |  Odpovědět
zgr  |  18. 05. 2014 22:52

Jako tyhle novodobý kozole fakt nebrat, ale u xboxu by mohl nějakej výkon přidat DX12.

 |   |  Odpovědět
19. 05. 2014 16:10

Xbox snad čase odblokuje (jak už slíbil) alokaci výkonu pro Kinect (10-15% navrch), druhá fáze DX12, třetí fáze využití cloudového výkonu u 1st class her, čtvrtá fáze využití zatím "utajené" vrtstvy na procesoru, kterou Microsoft zatím pro vývojáře neuvolnil. Ta není na dnešním Xboxu vůbec využívaná. Ve svém důsledku všechny tyto věci po uvedení povedou k plynulému 1080p.

 |   |  Odpovědět
EEE  |  19. 05. 2014 17:10

Tak ono je 1080p pro konzolove hry zbytecne,a ma smysl ho pouzit jen tehdy, kdyz nemas rozumnejsi zpusob vyuziti vykonu konzoli, tedy jen u jednoduchych her typu tetris.

Precti si vysvetleni proc tomu tak je zde: http://spokojeny.blogspot.cz/2014/05/obrazovy-bod.html...

 |   |  Odpovědět
Adam  |  18. 05. 2014 13:12

Je pravda, že bylo sníženo FPS?

 |   |  Odpovědět
Langusta  |  18. 05. 2014 14:52

Jo je rolišení 900p na 30FPS pro PS4, 792p/30FPS pro Xbox One

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor