Wizardry 8 budou stát za to čekání

Osmé pokračování série společnosti Sir-tech, která již předvedla sedmkráte, že kvalitní hry dělat umí, bude znamenat obrovský pokrok. Inovace proběhly na všech frontách a pokud vše dopadne tak, jak to zatím vypadá, je zaděláno na velice kvalitní hru, která má na to oslovit nejednoho počítačového hráče.
Sir-tech již hodně dlouhou dobu snová plány, kterak vylepšit sedmidílnou ságu o cestování po světě, kde se odehrávaly předchozí díly. Opět nás nikoliv překvapivě příběh zavede do světa, kde se schyluje k soubji mezi dobrem a zlem, do světa, kdy se jen parta odhodlaných jedinců dokáže postavit principům zla, které spoutávají svět.

Chlapci ze Sir-techu umí jak exteriéry......tak i působivé interiéry

Na výběr bude z několika ras – lidé, elfové, trpaslíci, gnómové, hobbitové, víly, ještěři, draci, rawulfové odvození od psa, podobně jako felpurrové od kočky a konečně mookové. Každá rasa má svá specifika, každá je svým způsobem nějak zaměřena – ať už na duchovní či tělesnou odolnost, způsobilost a šikovnost. V závěrečném souhrnu však je rozdíl skutečně jen percentuelním poměrem síly a inteligence.

Fialové světlo protahující se pootevřenými okenicemi mi dává vzpomenout ne level Gothic v Unreal TournamentuZatím je tu klid... až příliš ledový klid.

Tradiční vlastností všech členů party je stejně tak i povolání – Wizardry 8 nabízí celkem 15 povolání, které můžete svým hrdinům přiřadit, o tom, že ještěři nejsou vhodní na povolání mága netřeba diskutovat – jeho šance na přežití budou mizivé. Volba se tedy stáčí na jedno z povolání, které se vybírá z následující nabídky – alchymista, bard, střelec, bojovník, gadgeteer (nevím, jak jinak ho nazvat, než MacGyver – skutečně dokáže udělat cokoliv z čehokoliv), lord, mág, mnich, ninja, kněz, psionik, hraničář, zloděj, samuraj a valkyrie.

Gryna, Gryna... bojím, bojím...Špičkově provedený lesík s mohutnou sekvojí na pozadí... (není-li to sekvoj, omlouvám se patřičnému stromu...)

Na vaší cestě za dobrem pro celý svět vás však budou pronásledovat i nepřátelé, věřte, že ne každý bude ochotný si s vámi sednout a povídat a celou věc probrat po dobrém. Mezi pár, které zmíním, patří například Lava lord, seeker, death lord a podobně – celkově je charakterů zhruba desítka, tedy podle aktuálních informací.

Pohyb po kraji, jenž by měl být neomezený, bude proveden podobně jako u většiny her současnosti – odpadnou tedy hranaté trasy a pohyb bude záležet čistě na libovůli toho kterého hráče. Volnost pohybu tak není otázkou pouhé šíře krajiny, ale je chápána typicky, jako u jakékoliv 3D hry – neomezený pohyb v prostoru, kde bude možno procházet ledacos.

Autoři blíže nespecifikují, kdy bude hra uveřejněna, jediným prohlášením je tradiční „hra bude hotová, až bude hotová“, nezbývá nám tedy než se kochat obrázky okolo tohoto textu a doufat, že Wizardry budou hotové již hodně brzy.

Váš názor Další článek: Unreal v hávu UT

Témata článku: , , , , ,