Znovuzrození kultovní série nestíhá konec letošního roku a titul se tak odkládá na rok příští. Potvrdila to dnes Bethesda.
Pete Hines, viceprezident marketingu a PR společnosti, vysvětlil odklad hned několika důvody, které měly vliv na vývoj. Především jde o komplikovaný proces vytváření hry jak pro současnou, tak novou generaci konzolí současně, a také spojování prvků z mnoha žánrů do jedné hry.
„Vyvíjení hry pro současnou a novou generaci má rozhodně dopad na časovou náročnost, vytváříte něco hned dvakrát,“ řekl Hines. „Pravděpodobně nejdůležitějším faktorem ale stejně byla kvalita výsledného produktu. Chtěli jsme ještě vyleštit nedostatky a chybky, které by se ve hře mohly objevit. Nejedná se jen o střílečku, zakomponovali jsme do hry mnoho jiných žánrových prvků. Proto chceme, aby každý z nich byl perfektní.“
„MachineGames hru vyvíjí už nějakou dobu, a určitě nechceme proces uspěchat kvůli několika měsícům, když právě několik měsíců může mít drastický vliv na výslednou kvalitu,“ dodal Hines. „Musí to být nejlepší Wolfenstein, a to se nedá urychlit.“
Zdroj: Polygon