World of Warcraft mohl být temnější

Chris Metzen a Sam Didier se pro zahraniční portál Eurogamer rozpovídali o veleúspěšném MMORPG World of Warcraft, přičemž nezapomněli zmínit ani fakt, že původně měla tahle populární onlinovka vypadat úplně jinak. Rané koncepty totiž počítaly s mnohem futurističtější a temnější vizí celého světa.

"Na začátku vývoje přišla část tvůrčího týmu s nápadem umístit svět World of Warcraftu několik set let do budoucnosti," uvedl Metzen, vicepresident tvůrčího oddělení Blizzardu, a dodal. "Kdy by válka mezi lidmi a orky byla jen bolavou vzpomínkou. Byla by to vskutku podstatně temnější hra.

Když jsme se ale nakonec podívali na vytvořené artworky, cítili jsme se od hry jakoby odtržení. Ztratila svoje kouzlo a Azeroth vůbec nepřipomínal Azeroth." Ředitel uměleckého oddělení, Didier, to pak pouze odsouhlasil: "Posunuli jsme děj o několik let kupředu a pokusili se vymyslet, jak by postavy asi mohly vypadat v budoucnosti, ale pro spoustu lidí by to bylo zklamáním.

Je to jako kdyby se někdo rozhodl změnit Darth Vadera, velkého, děsivého rytíře smrti, v malé dítě. Aha, počkat, beru zpět, oni to už vlastně udělali. Nakonec jsme si ale řekli 'Proč se snažit předělat něco co funguje? Lidé přece milují Warcraft!' Prostě to uděláme po vzoru Warcraftu III, a fandové to budou určitě milovat."

Zdroj: Eurogamer

Dostupné pro: PC
Žánr: RPG | MMORPG
Výrobce: Blizzard | Webové stránky hry
  • Podmanivá kreslená grafika
  • Skvěle navržený herní svět
  • Spousty kouzel, dovedností a předmětů
  • Časem stereotypní questy
  • Několikahodinové fronty na přeplněných serverech