World of Warcraft přestal ztrácet své hráče

Situace se podle Blizzardu ustálila, datadisk Mists of Pandaria má dveře otevřené.
World of Warcraft přestal ztrácet své hráče

Star Wars: The Old Republic na tom sice s uživatelskou základnou není úplně nejlépe, pravdou ale je, že o spoustu hráčů přišel také World of Warcraft. Nyní se však situace ustálila, nebo to alespoň tvrdí Michael Morhaime, ředitel Blizzardu.

Začátkem roku 2011 čítala uživatelská základna něco kolem 12 miliónů hráčů, nicméně koncem září jich odešlo zhruba 800 tisíc. Aby toho nebylo málo, snížilo se číslo v následujících třech měsících o dalších 100 tisíc.

mists-of-pandaria-1920x1200.jpg

Nyní má World of Warcraft na celém světě 10,2 miliónů předplatitelů, stejně jako tomu bylo 31. března. „To, že jsme dokázali udržet hladinu našich předplatitelů, nás staví do skvělé pozice, zvláště když se koncem roku chystáme vydat Mists of Pandaria,“ řekl Morhaime na včerejší schůzi investorů. Věří, že se po vydání datadisku toto číslo naopak ještě zvýší.

Zdroj: Seeking Alpha (via CVG)
Dostupné pro: PC
Žánr: RPG | MMORPG
Výrobce: Blizzard Entertainment | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 2012?