Ač to dnes zní neuvěřitelně, jedna z nejúspěšnějších MMO her - World of Warcraft - měla být původně fanouškům zpřístupněna zcela zdarma. Pár dnů nazpět se o tom pro zahraniční server Gamasutra rozpovídal Rob Pardo, senior vice-president Blizzard Entertainment.
"Když jsme začali pracovat na World of Warcraft chtěli jsme aby žil pouze z reklamy," uvedl Pardo a dodal. "Nechtěli jsme si účtovat měsíční poplatky, avšak po důkladnějším průzkumu trhu jsme si uvědomili, že to bohužel jinak nepůjde."
Z pohledu mnohých hráčů se to může jevit jako zrada, nicméně z pohledu Blizzardu je to obrovské štěstí. S téměř jedenácti miliony předplatiteli by se totiž legendární studio měsíčně připravilo o několik set milionů dolarů. Tak snad příště.
Zdroj: Gamasutra
- Podmanivá kreslená grafika
- Skvěle navržený herní svět
- Spousty kouzel, dovedností a předmětů
- Časem stereotypní questy
- Několikahodinové fronty na přeplněných serverech