WoW: Cataclysm beta: Skilly a talenty – všechno je jinak

Diskuze čtenářů k článku

Thorus  |  11. 08. 2010 02:09

Takže se to prostě naprosto brutálně zjednoduší. Z toho co tu čtu mi málem vypaly oči z důlku, protože WoW jsem hrával na patchi 1.12.1

 |   |  Odpovědět
chester  |  11. 08. 2010 09:53

tiez som hraval wow od zaciatku, ale uz to nema s wow nic spolocne, netusim preco sa blizz ubera tymto smerom, myslim ze ty bude postupne stracat viac a viac hracov

 |   |  Odpovědět
huhu  |  11. 08. 2010 15:51

Ja bych naopak rekl ze Cata pritahne dost starych hracu jelikoz jsou vsechny zony komplet predelany, pricemz potkate mnoho starych znamych npc s novymi questy mnohdy navazujicimi na ty puvodni, takze Blizz defacto pridava do wow jisty "vyvoj". Navic pribyly i questy ktere vnasi do lvlovani i zabavu (Zen'kiki quest ve Western Plaguelands by mel zkusit kazdy kdo je v bete :P)

 |   |  Odpovědět
11. 08. 2010 10:27

Dovolil bych si nesouhlasit, zejména po určitých zkušenostech z bety. Do hry více pronikne hráčský faktor, zejména co se instancí týče, protože zejména AoE tankování bude citelně oslabeno. Navíc mobové dostanou pěkný kýbl životů navíc, kde jste příšeráky venku zabíjeli na jednu ránu, máte teď desetivteřinový boj. Ve skupinkách se neobejdete bez CC a bossové mají ultimátní schopnosti vyvraždit celou partu, pokud nedává pozor.
Ale samozřejmě je možné vzpomínat, jak dřív bylo všechno lepší. Nejen David by ale podobnou vzpomínku okomentoval slovy: Už ani ta nostalgie není, co bývala.

 |   |  Odpovědět
chester  |  11. 08. 2010 12:15

ok vsak ja neviem toho moc o novom datadisku, dufam vsak ze to trosku stazia, inak co sa tyka nostalgie na zaciatky s wow, to sa vo mne nikdy nezmeni bolo to uzasne, ziadna s online hier ma tak nenadchla ako wow(pocitam do toho take pecky ako ultima, eve a podobne) aj ked je pravda ze ultima ma v podstate doviedla k wow :D A konecne do wow dorabaju aj to co som chcel uz s prvym datadiskom a to zmena low lvl oblasti, kedy sa stavalo znova levelenie novych postav skor stereotypom ako zabavou. Podla clankov tu na doupe vsak uz viem ze by sa nieco malo zmenit :D tak dufam ze to tak bude. Navyse ked sa nejaka oblast rozdeli na low lvl oblasti a high tak sa mozno ozivi konecne world pvp. Nieco podobne ako v stv kedy si poklidne levelim postavu a zrazu bum a som dead :d Zoberem si svoju high postavu a dam bum ja a trosku zakempim na odplatu, tak si predstavujem world pvp

 |   |  Odpovědět
chester  |  11. 08. 2010 12:16

joj a este som zabudol :d chvalim autora za super clanky len tak dalej super sa to cita

 |   |  Odpovědět
Zaty  |  16. 09. 2010 22:02

jojo, a on si zavola par kamosu na vysokem levelu, ty taky, jeste se do toho primota nejaky kolemjdouci raid do Zul Gurub a najednou se u Nesingway campu reze vic lidi nez v AB :D krasne vzpominky :)

 |   |  Odpovědět
huhu  |  11. 08. 2010 16:07

Jeste ty dungy nejsou moc o CC jako oldschool strat/scholo/brs nebo tbc heroics, ale aspon uz to neni na stavajici urovni kde probehnout heroic za 10minut. Bohuzel to zrejme neni dusledek navrzeni instance ale spise "oslabenim" postav se zvysujici se urovni nad 80. Mel jsem moznost projit Stonecore se skupinou lvl80 a pozdeji lvl83 a musim rict ze na osmdesatce je mnohem jednodussi. Zni to dost divne ale dps i hps klesa diky neuveritelne ztrate crit/haste pri prechodu na vyssi uroven, u tanku pak znacne klesa avoidance (jako moonkin jsem na 83ce na 14%crit a 4,5%haste, u warriora jsem zaznamenal pokles avoidance pri prestupu z lvl80 na lvl81 zhruba o 20%!) a krom toho klesla i ucinnost kouzel.

 |   |  Odpovědět
Lacid  |  11. 08. 2010 17:29

cool ale to si so svojim 60kovym twinkom moc bladestormu neuzijem co :(

 |   |  Odpovědět
huhu  |  11. 08. 2010 17:51

Tezko, lolstorm jako top talent (31point) je dostupny na lvlu 69 pokud dobre pocitam (prvni talent na 10ce, dalsi na 11ce a pak kazdy druhy level az na do lvlu81, pak je bodik za kazdy lvl).

 |   |  Odpovědět
11. 08. 2010 18:31

No jako takhle, on to hlavně Blizz zpackal s itemizací mezi doexpením osmdesátky a Lich Kingem, nacpalo se tam mnohem víc stupňů vybavení, než se čekalo a než by bylo žádoucí, výkony postav děsně ulétly, a aby se to jakž takž srovnalo, zkáza se dokonala předěláním systémů odměn za dungeony a raidy. Naštěstí sám Blizz tohle moc dobře ví, takže proto tak drastické změny. Ještě si netroufnu říct, jestli to bude opravdu o tolik lepší, ale přes určité obavy si myslím, že to kluci vzali za docela dobrý konec.

 |   |  Odpovědět
Lacid  |  11. 08. 2010 19:17

ale te kone sa furt hybu jak retardovane resp. char na nich moc neanimuje

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu ke hraní zcela zdarma

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu k…

Kdy, když ne teď.

22.  1.  2020 | | 12 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 12 N/A
V Assassin

V Assassin's Creed Ragnarok procestujete Evropu, p…

Další díl populární série začíná unikat na internet stále více a oficiální odhalení už je víceméně na spadnutí.

11.  1.  2020 | | 5 N/A
Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Recenze

Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Rece…

Masivní MMORPG Black Desert konečně dorazilo na mobilní telefony a vypadá to na hodně slušnou zábavu.

13.  1.  2020 | | 3 N/A