WoW Classic sužují nekončící fronty, hráči čekají i několik hodin

Velkolepý start přináší i úskalí.

World of Warcraft Classic se těší obrovské popularitě a hráči ho při spuštění serverů vzali útokem. Nápor fanoušků byl ale na většině serverů tak obrovský, že pokud jste nebyli mezi šťastlivci, co se přihlásili mezi prvními, museli jste se zařadit do extrémně dlouhé fronty. Na některých serverech jejich délka přesahovala i dvacet tisíc hráčů a odhadovaná doba připojení do hry se pohybovala nad šesti hodinami.

WoW Classic očekává desetitisícové fronty, varují vývojáři

WoW Classic očekává desetitisícové fronty, varují vývojáři

Tento problém však nezasáhl jenom řadové hráče. Kvůli frontám se do hry nemohli dostat i někteří populární streameři. Příkladem za všechny je například Asmongold.  Ten se připojil na servery a nasbíral úctyhodných sto padesát tisíc diváků. Potom ho ale hra ze serveru odpojila a zděšení v jeho obličeji nevěstilo nic dobrého. Opětovné připojení do hry totiž znamenalo několikahodinové čekání.

acc41547-20ae-4edc-83a7-bb8a9da36a81
Výraz streamera po odpojení ze hry a zjištění, že opětovné připojení žádá více než šest hodin 

Pár serverů se ovšem obešlo i bez front. Šlo ale pouze o naprosté výjimky. Blizzard teď neustále přidává další servery, aby se podařilo zmírnit tlak, pod kterým již zavedené světy jsou. To by mělo pomoci snížit čekací dobu a umožnit tak natěšeným hráčům ponořit se do nostalgického světa Azerothu. Níže se můžete podívat na seznam EU serverů, jejich front a odhadované doby čekání. Největší popularitě se těší, nebo jí spíše momentálně trpí, PvP servery.

bb2525cb-d90f-45f5-ac4f-85a69a8fda53
Anglicky mluvící servery jsou až na výjimky přeplněné

K celé situaci se vyjádřil také Blizzard. "Od samotného počátku myšlenky Classic serverů jsme počítali s velkým náporem hráčů. Šlo nám ale především o to, abychom dokázali vytvořit zdravou komunitu jednotlivých světů. Toho chceme dosáhnout omezeným počtem realmů, které budeme v případě zájmu dále přidávat. Pokud bychom se rozhodli pro opačný systém a vytvořili rovnou více serverů než by bylo nutné, narazili bychom na mnohem zásadnější a obtížnější problém, kdy by komunity byly až příliš rozptýlené," sdělil Ion Hazzikostas.

Jednoduché to neměli ani čeští streameři jako Petr "Czechcloud" Žalud

I hráči, kteří jsou již ve hře si na fronty zvykli tak moc, že se do fronty stavějí i po připojení. Pokud tak plníte některý z úkolů, je možné že se ocitnete v dlouhé řadě lidí, která čeká na respawn některého z NPC. Hráči se tak alespoň trochu vyhýbají chaosu a nekonečným bitvám o zasažení nepřítele, kterého tak nutně potřebují pro splnění questu. 

e3c90dd9-7df8-44bd-ae6d-04fed3c40729
"Představte si, že jste NPC a vidíte řadu lidí čekajících na to, aby vás mohli všichni zabít" komentuje jeden z hráčů na obrázku.
dcb8b39d-c8ac-4772-90f6-88b6bca29858
"Respektujte frontu" žádá na další ukázce hráč čekající na svůj moment pro splnění questu

A co vy? Čekali jste na slavnostní spuštění serverů? Jak dlouho vám trvalo, než se vám podařilo do hry připojit?

Nejnovější komentáře