X360 verze Battlefieldu 3 nabídne volitelné hi-res textury

Přidat další názor  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 3

Diskuze k článku

Joint  |  20. 10. 2011 23:48

Tak novinka?

Zajímavé, všechny mé hratelné hry mám nainstalované na svém hdd v X360, a to už od doby co jsem zjístil, že takto instalované hry se spouští mnohem rychleji, mají mnohem kratší dobu nahrávání a také plynulejší kvalitu použitých snímků za vteřinu. Tato možnost na X360 je už od doby vzniku nového Dashboardu, tedy cca 2 roky stará "novinka".

Pro neinformovné uvádím, že hry na X360 je možné hrát přímo z vašeho CD, avšak hru samotnou je možné také instalovat do vašeho tzv. Game Library odkud je možné hrát hru skrz HDD.

Takto instalovaná hra šetří mechaniku v samotném X360, rychleji se načítá a i lépe vypadá, jelikož je hra hraná přes Harddisk všechny její aspekty a grafické elementy se tedy "ukazují" v plné své kráse, bez jedinného seku, škubnutí nebo snad doskočení nenačtené textury v samotném Enginu.

 |   |  Odpovědět
21. 10. 2011 00:45

Mám pocit, že to dotyčný vývojář myslel jinak. Běžně se na HDD kopíruje celý disk, takže to pak v podstatě funguje jako virtuální mechanika. V případě BF3 se však na HDD nainstalují jen textury, které se potom budou v reálném čase streamovat.

 |   |  Odpovědět
vfeqgvr  |  21. 10. 2011 23:18

presne, Joint si tech brk dal ke konci tydne asi trochu vice

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor