Xbox 360 pokořil další hranici

Společnost Microsoft včera k večeru potvrdila, že prodeje jejich „nejnovější“ konzole – Xboxu 360 – dosáhly na celosvětovém trhu hranice 19 milionů. Rovných 10 milionů kusů přitom našlo uplatnění na území Severní Ameriky. Don Mattrick z Microsoft Interactive Entertainment Business and Devices se pak k tomuto mezníku a vůbec dalšímu působení konzole na trhu vyjádřil více než optimisticky (ve významu souboje s třetím Playstationem): „Historie nám ukázala, že společnost, která jako první dosáhne hranice 10 milionů prodaných jednotek, zpravidla vyhraje generační souboj.“

I přesto však zástupci Microsoftu, ač neradi, museli sklonit hlavy před Nintendem Wii, které se alespoň v prodejnosti stalo ultimátním vítězem (celosvětově se ho prodalo již více než 25 milionů kusů), přičemž na tomto postu s největší pravděpodobností vydrží až do uvedení další generace konzolí na trh.

Zdroj: Eurogamer


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

V Assassin

V Assassin's Creed Ragnarok procestujete Evropu, p…

Další díl populární série začíná unikat na internet stále více a oficiální odhalení už je víceméně na spadnutí.

11.  1.  2020 | | 5 N/A
Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu ke hraní zcela zdarma

Half-Life série je před příchodem Alyx na Steamu k…

Kdy, když ne teď.

22.  1.  2020 | | 12 N/A
CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke konci vývoje Cyberpunku

CD Projekt Red přiznává brutální režim vývojářů ke…

Dokončit Cyberpunk 2077 není pro vývojáře žádný med a to nejhorší zřejmě teprve přijde.

20.  1.  2020 | | 5 N/A
Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Hráli jsme DOOM Eternal: peklo je na Zemi

Nedávno jsme dostali možnost vyzkoušet si ve Varšavě nový Doom Eternal. A stálo to za to! Takhle brutální a rychlou řežbu jsme tu ještě neměli.

21.  1.  2020 | | 12 N/A
Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Recenze

Black Desert Mobile: orgie herních nadšenců | Rece…

Masivní MMORPG Black Desert konečně dorazilo na mobilní telefony a vypadá to na hodně slušnou zábavu.

13.  1.  2020 | | 3 N/A