V nejnovějším rozhovoru pro Eurogamer nám vedoucí inženýr konzole Andrew Goossen prozradil několik zajímavých detailů, týkajících se hardwaru a funkcí XOne.
Tak především, konzole si ze začátku zarezervuje celých 10% výkonu grafického čipu pro senzor Kinect a multi-tasking v podobě Snap módu a dalších vychytávek. Prý je to holt potřeba pro konzistentní systém bez chyb.
„Tento malý kus rezervovaného výkonu pomáhá oddělit hru od systému a zjednodušit vývojářům práci. V zásadě to znamená, že práce systému a procesy, které v něm probíhají, žádným způsobem neovlivní právě hraný titul,“ řekl Goossen.
Taktéž nám bylo přislíbeno, že se v budoucnu zmíněných 10% ještě více uvolní a vývojáři dostanou do rukou více grafického výkonu. Ale to je zatím ve hvězdách.
Jako bonus se ven dostala dvě videa, představující nový Kinect a jeho funkce. Co na něj říkáte?
Zdroj: Eurogamer