Xbox One schová 10% grafického výkonu pro Kinect a multi-tasking

V nejnovějším rozhovoru pro Eurogamer nám vedoucí inženýr konzole Andrew Goossen prozradil několik zajímavých detailů, týkajících se hardwaru a funkcí XOne.
Xbox One schová 10% grafického výkonu pro Kinect a multi-tasking

Tak především, konzole si ze začátku zarezervuje celých 10% výkonu grafického čipu pro senzor Kinect a multi-tasking v podobě Snap módu a dalších vychytávek. Prý je to holt potřeba pro konzistentní systém bez chyb.

Tento malý kus rezervovaného výkonu pomáhá oddělit hru od systému a zjednodušit vývojářům práci. V zásadě to znamená, že práce systému a procesy, které v něm probíhají, žádným způsobem neovlivní právě hraný titul,“ řekl Goossen.

Víme, jaké hry doprovodí na trh konzoli Xbox One

Víme, jaké hry doprovodí na trh konzoli Xbox One

Taktéž nám bylo přislíbeno, že se v budoucnu zmíněných 10% ještě více uvolní a vývojáři dostanou do rukou více grafického výkonu. Ale to je zatím ve hvězdách.

Jako bonus se ven dostala dvě videa, představující nový Kinect a jeho funkce. Co na něj říkáte?

Zdroj: Eurogamer