Xbox One schová 10% grafického výkonu pro Kinect a multi-tasking

V nejnovějším rozhovoru pro Eurogamer nám vedoucí inženýr konzole Andrew Goossen prozradil několik zajímavých detailů, týkajících se hardwaru a funkcí XOne.
Xbox One schová 10% grafického výkonu pro Kinect a multi-tasking

Tak především, konzole si ze začátku zarezervuje celých 10% výkonu grafického čipu pro senzor Kinect a multi-tasking v podobě Snap módu a dalších vychytávek. Prý je to holt potřeba pro konzistentní systém bez chyb.

Tento malý kus rezervovaného výkonu pomáhá oddělit hru od systému a zjednodušit vývojářům práci. V zásadě to znamená, že práce systému a procesy, které v něm probíhají, žádným způsobem neovlivní právě hraný titul,“ řekl Goossen.

Víme, jaké hry doprovodí na trh konzoli Xbox One

Víme, jaké hry doprovodí na trh konzoli Xbox One

Taktéž nám bylo přislíbeno, že se v budoucnu zmíněných 10% ještě více uvolní a vývojáři dostanou do rukou více grafického výkonu. Ale to je zatím ve hvězdách.

Jako bonus se ven dostala dvě videa, představující nový Kinect a jeho funkce. Co na něj říkáte?

Zdroj: Eurogamer

Jízdní řády Bileto

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A