Xbox Scarlett není naše poslední konzole, hlásí Phil Spencer

Narozdíl od Sony si je Microsoft budoucností konzolí docela jistý.

Phil Spencer jako vedoucí divize Xboxu svojí konzoli rozhodně věří i v boji s cloudovým hraním. Herní mašina od Microsoftu, která má nahradit současnou generaci prý přichází především z toho důvodu, že se technika konečně dostala tak daleko, aby nová generace měla dostatečný dopad na herní zážitek pro uživatele. Scarlett je prý čtyřikrát výkonnější než Xbox One. 

"Myslíme si, že Scarlett je velmi důležitým bodem z hlediska designu a rovnováhy mezi CPU a GPU. Podařilo se nám v tomto ohledu dosáhnout něčeho, co se nám ještě nikdy nepovedlo. Pro nás je Scarlett přesně tím, co by mělo přinášet zážitky se smysluplným navýšením kvality," řekl Spencer o projektu který se má na trh dostat příští rok. "Rozhodně nemáme v plánu, že by to byla naše poslední konzole," pokračoval.

Spencer tak i nadále věří, že streamování hry sice rozšíří mezi ještě větší množství uživatelů, ale nebude tím, co konzolím zatluče hřebíčky do rakve. Hry se podle něj totiž při streamování ještě dlouho nebudou moci kvalitou plně rovnat konzolím. Jak se herní trh vyvine dál podle vás?

Diskuze (1) Další článek: Na skok do konferencí herní výstavy E3 2019: co nesmíte minout

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,