Za sekání PS3 Skyrimu může samotný engine hry

Podle Obsidianu jde o komplexní problém a jeho oprava by zabrala spoustu času.
Za sekání PS3 Skyrimu může samotný engine hry

K problému se sekáním PS3 verze Skyrimu se vyjádřil Joshua Sawyer, člověk stojící za vývojem Fallout: New Vegas. Podle něj za to může samotný engine hry, který si musí ukládat neuvěřitelnou spoustu informací o světě, a také rozdělená paměť konzole.

"Čím déle hrajete, tím více informací o objektech (postavy, tužky na stolech, bedny atd.) se musí ukládat a udržovat v paměti," napsal Sawyer na fóru Bethesdy. "Mám pocit, že jsme dokonce viděli savy o velikosti 19 MB, což může být v některých lokacích doslova zhoubné."


 

Playstation 3 je podle něj k takovým problémům náchylnější. "Problémy s Falloutem 3 a Skyrimem byly nejčastěji spojovány s PS3, protože má oddělenou paměť."

"Xbox 360 má sdílenou paměť: oněch 512 MB RAM můžete použít jako systémovou nebo grafickou paměť. PS3 má oddělenou paměť: 256 MB je pro systém, dalších 256 MB je pro grafiku. Dohromady to sice dává stejné číslo, ale pro vývojáře to není tak flexibilní."

"Bavíme se o tom, jak engine ve svém základu ukládá data a jak se na ně v reálném čase odvolává. Restrukturalizace tohoto procesy by zabrala velkou spoustu času."

Zdroj: Bethesda fórum
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: RPG | freeform RPG
Výrobce: Bethesda Softworks | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 11. listopadu 2011
  • Stovky hodin zábavy
  • Volnost pro každého
  • Souboje s draky
  • Poutavý příběh
  • Hromada vedlejších úkolů
  • Bugy
  • Inventář
  • Stárnoucí engine

NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

8 největších herních zklamání roku 2017

8 největších herních zklamání roku 201…

Minulý rok přinesl hromadu skvělých her, bohužel však také mnoho zklamání. Těchto osm nás zamrzelo nejvíc.

9.  1.  2018 | | 9 N/A
10 největších herních překvapení roku 2017

10 největších herních překvapení roku …

Každý rok nás něčím zklame, zároveň však mnoha věcmi příjemně překvapí. Rok 2017 byl pro herní svět plný překvapení.

11.  1.  2018 | | 3 N/A
PC v roce 2018: nejočekávanější herní pecky platformy

PC v roce 2018: nejočekávanější herní …

Je tady další várka her, kterým byste v letošním roce měli věnovat pozornost. Bude toho vycházet věru hodně. Zahrajeme si na piráty, upíry nebo třeba stavitele pravěkého parku. A co takhle to celé završit tandemovým útěkem z vězení?

včera | | 8 N/A
Nejprodávanější hry roku 2017, které provětraly peněženky

Nejprodávanější hry roku 2017, které p…

Zajímá vás, které hry byly v loňském roce co do prodejnosti nejúspěšnější? My jsme to zjistili za vás.

15.  1.  2018 | | 3 N/A
DAKAR 18 budou pouštní závody v otevřeném světě pro PC, PS4 a Xbox One

DAKAR 18 budou pouštní závody v otevře…

Pokud jste fandové světového závodu Dakar a rallye vám také není cizí, rozhodně zaostřete na připravovaný projekt.

12.  1.  2018 | | 4 N/A
PlayerUnknown

PlayerUnknown's Battlegrounds: v jedno…

Když ze zkušeností v herní branži vycucáte geniálně jednoduchý koncept, občas to může fungovat. Občas až tak, že se z vašeho projektu stane nejhranější titul na světě. Skoro.

12.  1.  2018 | | 8 N/A
6 tipů na originální sci-fi pařby, u kterých se nebudete nudit

6 tipů na originální sci-fi pařby, u k…

Sci-fi žánr se opět vrací do formy, a to takovým tempem, že zombie nákazu zahnal do kouta. Jaké vesmírné pecky nás potěšily během posledních pár let?

10.  1.  2018 |
Jak by vypadaly současné herní hity v minulém století? (galerie)

Jak by vypadaly současné herní hity v …

Napadlo vás někdy, jak by vlastně vypadaly současné hry, kdyby byly vytvořeny v dobách dávno minulých? My už odpověď známe!

16.  1.  2018 | | 1 N/A