Maxime Béland z Ubisoftu se svěřil v rozhovoru, že stejně jako při hraní na E3, tak ani v samotné hře se hráči nedočkají žádného velkého přerušování herního zážitku ve Splinter Cell: Conviction. Tímto výrokem samozřejmě myslel nejrůznější načítání, cut-scény a filmečky. Někteří hráči samozřejmě filmečky při hraní mají rádi a někteří zase ne. Ať už patříte k první nebo druhé skupině, budete se muset smířit, že Sam si prostě neodpočine.
Načítání ve hře samozřejmě je, ale Ubisoft Montreal ho dokáže chytře schovat. Loading je například použit, když Sam vezme kus skla, aby se podíval pod dveře do místnosti.
E3 verze podle jeho slov ještě není zcela vyladěna, proto kamera občas hráči spíš škodila, než aby pomáhala. Ve finální verzi se kamera snese z ramen až dolů a hráč by neměl postřehnout jediný zádrhel či střih.
Co tomu říkáte? Bude zajímavé hrát stealth akci s příběhem bez filmových scén?
Zdroj: IGN
- Akčnější pojetí funguje
- Výborná prezentace
- Zajímavý příběh
- Svižné tempo
- Nápadité prostředí
- Mohlo to být delší
- Občas AI