PC | Akce

Žádné přerušování hraní v SC: Conviction

Maxime Béland z Ubisoftu se svěřil v rozhovoru, že stejně jako při hraní na E3, tak ani v samotné hře se hráči nedočkají žádného velkého přerušování herního zážitku ve Splinter Cell: Conviction. Tímto výrokem samozřejmě myslel nejrůznější načítání, cut-scény a filmečky. Někteří hráči samozřejmě filmečky při hraní mají rádi a někteří zase ne. Ať už patříte k první nebo druhé skupině, budete se muset smířit, že Sam si prostě neodpočine.

Načítání ve hře samozřejmě je, ale Ubisoft Montreal ho dokáže chytře schovat. Loading je například použit, když Sam vezme kus skla, aby se podíval pod dveře do místnosti.

VIDEO: 1725 'Splinter Cell: Conviction - ukázka hraní'


E3 verze podle jeho slov ještě není zcela vyladěna, proto kamera občas hráči spíš škodila, než aby pomáhala. Ve finální verzi se kamera snese z ramen až dolů a hráč by neměl postřehnout jediný zádrhel či střih.

Co tomu říkáte? Bude zajímavé hrát stealth akci s příběhem bez filmových scén?

Zdroj: IGN
Dostupné pro: PC, X360
Žánr: Akce | stealth akce
Výrobce: Ubisoft Montreal | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 13. dubna 2010 (X360), 30. dubna 2010 (PC)
  • Akčnější pojetí funguje
  • Výborná prezentace
  • Zajímavý příběh
  • Svižné tempo
  • Nápadité prostředí
  • Mohlo to být delší
  • Občas AI
Váš názor Další článek: Galerie: Uncharted 2: Among Thieves

Témata článku: , , , , , ,