Zaklínač 3 nabídne 36 různých konců a vymakané souboje

Třetí pokračování oblíbené fantasy série Zaklínač se každým dnem rýsuje stále lákavěji. Nyní se dozvídáme více informací o příběhu, hratelnosti a samotné struktuře hry.

Producent studia Marek Ziemak si sedl na slovíčko s webem OnlySP a prozradil celou kupu zajímavých detailů. Některé z nich už jsou dostatečně známé, o jiných zase slyšíme poprvé. Zcela očekávaně však zůstává nejdůležitější složkou Zaklínače především příběh, jeho postavy a živoucí svět, který je s činy hráče pevně spjatý.

1.jpg 2.jpg 3.jpg

Již z dřívějška víme, že svět Zaklínače 3 bude zcela otevřený a bez jediné nahrávací obrazovky. To je možné nejen díky technologiím RedEngine 3, ale také díky tomu, že byl titul hned od začátku koncipován jako multiplatformní. Kromě PC se tedy ihned počítalo s next-gen hardwarem, což je znát.

Jedním z hojně diskutovaných prvků byl vždy systém soubojů, který se od prvního strategického dílu značně změnil. Ziemak naštěstí podotknul, že se třetí díl vzdálí od bušení do tlačítek a přinese nové možnosti, schopnosti a magické znaky, které zvýší různorodost bojů. Kromě nových způsobů uhýbání a bloků nyní narazíme na dvě verze každého magického znaku. Jeden bude tradiční (např. konstantní plamenomet Igni), druhý pak kratší, ale mnohem silnější. Samozřejmě se dočkáme i nových lektvarů, které změní přístup k akci ve hře.

7.jpg

S velkým světem přichází i velké potřeby. Rychlocestování je zahrnuto, bude však dostupné pouze v dříve navštívených místech, čímž chtějí vývojáři přinutit hráče prozkoumávat herní svět. Naštěstí budeme moci libovolně ukládat postup, což uvítají hardcore bijci, kteří se do hry pustí s nejvyšší obtížností.

A je rozhodně o co stát. V závislosti na tom, jak budete příběhem postupovat totiž můžete narazit až na 36 různých konců, každý z nichž zanechá hrdinu a herní svět v trochu jiném stádiu. Divoký Hon má být přece jen závěrem trilogie a příběhu Geralta z Rivie, takže jsme rozhodně zvědavi, co pro nás mají vývojáři přichystáno.

Zaklínač 3: Divoký Hon vychází v příštím roce pro PC, PS4 a Xbox One.

Diskuze (5) Další článek: MGS 5 možná dostane podporu Kinectu a SmartGlass

Témata článku: , , , , , , , , , , ,