Zaklínač 3: Srdce z Kamene – další várka geniality (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

Petr  |  15. 10. 2015 19:30

Chcete si clanek precist vypnete blokovani reklamy - fuck you!

 |   |  Odpovědět
jehovista  |  19. 10. 2015 11:48

m.doupe.zive.cz

 |   |  Odpovědět
Robert  |  16. 10. 2015 06:55

Pětiminutovej dialog o ničem..deset vteřin někam jdu...pětiminutovej dialog o ničem...pul hodiny někam běžim....pětiminutovej dialog...běžim někam jinam kde někoho zabiju....pul hodiny běžim spátky...pětimunutovej dialog...a a a zase někam pul hodiny běžim

 |   |  Odpovědět
kromsa  |  16. 10. 2015 09:35

tak se nauc pouzivat rychly cestovani abys nemusel porad nekam hodiny behat komiku :D

 |   |  Odpovědět
Jiras  |  16. 10. 2015 09:49

O tom RPG s otevřeným světem bývají a o tom byl už i původní Zaklínač 3. To na tom třeba miluju. A ještě CD Project připravil tak přenádherný svět, že mě baví "někam půlhodiny běžet" nebo jen klusat na koni. Má to svý krásný kouzlo.

 |   |  Odpovědět
M.  |  16. 10. 2015 10:26

Prave si popsal vetsinu obycejnych rpg her mezi ktere bohuzel witcher nepatri protoze je to jedna z nejlepsich rpg serii...

 |   |  Odpovědět
Jiras  |  16. 10. 2015 11:39

Já to napsal obecně. Samozřejmě beru Witcher sérii opravdu za nejlepší, spolu se srdcovkami jako Diablo a Fallout, ale to je trochu jiný žánr.
Nicméně mám všechny díly originály, dvojku dokonce i sběratelskou, s tou sochou Geralta a všech 8 knížek, takže ano, jsem velkým fanouškem celé této ságy

 |   |  Odpovědět
Robert  |  16. 10. 2015 15:26

Rpg hry umřeli s Dungeon Master,Eye of the beholder a Ishar,pamatuju na šílené seance a kreslení mapy na čtverečkovanej papír

 |   |  Odpovědět
hm  |  17. 10. 2015 12:14

to pamatuje kazdej starsi hrac, ja take, presto je Zaklinac 3 nejlepsi RPG vsech dob a tve frustrace s tim nic neudelaj, maximalne muzes plivat jed na diskuzich ...

 |   |  Odpovědět
mentol999  |  19. 10. 2015 20:35

Tak tak. Dungeon master a Beholder boli super hry. A s tým kreslením mapy. Jaj to boli časy. Kam sa hrabú dnešné RPGčka na staré dungeony. Raz som niekde videl ako nejaký maník robil remaster beholdera. To by som chcel skoro najviac. Ale ešte viac by som chcel remaster Fantasy Empires. SSI robilo hry ako remeň. Dnešné hry sú len o grafike. Aj taký Zaklínač by bol 90 rokoch len lepši priemer. Howgh

 |   |  Odpovědět
mentol999  |  19. 10. 2015 20:38

A ešte som zabudol realms of arcania. To bola bomba. Kúpil som remaster a sklamaný som jak hovädo

 |   |  Odpovědět
reen  |  22. 10. 2015 09:41

No samozrejme že boli tie staré kobkárne lepšie - veď nie je skvelé pobehovať po stále rovnakých chodbách (v EOB to boli napr. štyry poschodia červených tehiel, následne šedé steny, následne nejaký hnus - ok, v dvojke už bol aj les, a Ishar bol na tú dobu fajn), kydliť dookola tie isté retardované 2D sprity (ktoré sa pred hráčovu grupu pekne stavali aj po štyroch rovno na porážku), občas položiť dakde šuter alebo prehodiť páku, a natiahnuť herný čas nutnosťou machlať si do štvorčekového zošita mapy? - fakt bomba. Teraz vážne - sám som mal tieto staré dungeony v obľube, najmä Black Crypt, ovšem obávam sa že tu poniektorím kape z nostalgie na karbid, ak dokážu tvrdiť že tie vykopávky boli lepšie ako dnešné RPG kalibru Witcher 3 (alebo Dark Souls, Mass Effect, Dragon Age atď.). Buď je to trolling, alebo zaslepenosť. Už vtedy bol RPG žáner môj najobľúbenejší, a dnes hrávam už len RPGčka, ovšem na rozdiel od podaktorých nostalgikov, už vtedy som si prial aby raz tento žáner dospel do formy v akej sa nachádza dnes, a som rád že tomu tak je.

 |   |  Odpovědět
Lucifer  |  16. 10. 2015 12:26

Taková je ale každá (RPG) hra. To samé lze aplikovat na střílečky/survivor hry atd: Úvodní video > Dlouhý monolog (místy dialog) > běžím 10-30 minut > zastřelím někoho a jdu dál, nebo půl hodiny až hodinu čekám než záporák odejde a po pár metrech se zase musím schovat a čekat...pokud ti vadí tohle, tak ti musí vadit každá hra.

 |   |  Odpovědět
xind  |  19. 10. 2015 07:17

to mi moc jako rpg nepřipadá, spis adventura ? ve fallout3 mužes rict npc at udělá ukol za tebe pokud mas super recnictvi, nebo ho rovnou odprasknes a potom s nim celou vesnici do jednoho, nebo si z nich udelas sve otroky pomoci mezmetronu.. vubec to neni jen o behu - zabijeni - cekani jak pises

 |   |  Odpovědět
xind  |  19. 10. 2015 07:20

a ve f3/oblivion/skyrim neni snad ani jedno video co by neslo preskocit,ani jeden monolog jak tady, to muzu radsi precist knizku nez si ji nechat vypravet v interaktivnim filmu jak je tady to

 |   |  Odpovědět
JaM  |  19. 10. 2015 20:02

ako keby si vo W3 nemohol stlacit medzernik a preskocit videa...

 |   |  Odpovědět
xind  |  19. 10. 2015 07:13

prvni hra s otevřeným světem byla Terminator future shock (ten svět byl fakt otevřený s velkým O , giga svět) od BETHESDA , oblivion, skyrim, fallout3 všechno od bethesda, jedine ti vi jak udělat pořádné rpg kde nejste ničím vazaní , neomezené možnosti.. tady to se tomu ani nebliží, spíš taková koridorovka v otevřeném světě , možnost volby nulová , jo ale grafika super

 |   |  Odpovědět
reen  |  22. 10. 2015 09:58

Ehm, T-FS že bol openworld? Mám doteraz originálku, prešiel som to párkrát, a veruže s openworldom som sa nestretol v tom titule - je to čistokrvná FPS, i keď s rozsiahlejšími zónami - ale, akonáhle si sa dostal na koniec levelu, nahrával sa ďalší, a pohybovať si sa mohol len v rámci mantinelov. Ale hej, Bethesda samozrejme vie tvoriť RPG sandboxy, ale imo práve na Witcherovi by si mali poriadne naštudovať ako sa robia vedľajšie questy, ako sa robia modely postáv (tie čo som mal možnosť vidieť vo F4 z prezentácie z E3 sa s tými z W3 nedajú zrovnávať - tam Bethesda skutočne zaspala dobu), ako sa píšu dialógy, a hlavne, ako má vyzerať produkt keď sa vypustí na trh, a ako sa má supportovať - no, imo F4 bude ďalší sprvoti nehrateľný bugfest, ako sme u nich už zvyknutý - pustia v priebehu roka pár patchov, ktoré čo to opravia, a zvyšok bude látať komunita na Nexuse ďalšie štyry roky - podobne ako to bolo so Skyrimom, Oblivionom, F3 a F-NV (Daggerfall ešte modscénu nemal, a Morrowind bol hádam jediný titul ktorý sa dal normálne hrať už po vidaní).

 |   |  Odpovědět
reen  |  22. 10. 2015 10:01

Ešte k tomu T-Future Shock - zabudol som zmieniť jeho prínos v žánre FPS v ovládaní myš plus keyboard v tej forme ako ho poznáme dodnes.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor