Zaklínač: Dobrodružná hra - obuj si boty železné (recenze)

Diskuze čtenářů k článku

avatar
22. 05. 2018 06:46

Z nových deskových her tohoto typu jsem už vystřízlivěl.
Svého času jsem hrál Magic the Gathering, Hobita i Talisman. Po iks letech jsem se nechal okouzlit novými deskovými hrami, jakože je budu hrát se svými dětmi. Jenže. Většina z těchto her mizerně napsané pravidla. Když jsem měl první Magic, tak vyjma popisu pravidel, byla i ukázka herní seance, kdy byl pěkně popis krok po kroku co kdo dělá, jak uvažuje, jaké používá karty a podobně. Bylo hned jasné, jaký je cíl hry (Hobbit: zabít draka) . Zaklínače cca před rokem donesl syn, a pro nás pro nováčky byla hra neskutečně nudná, nezábavná a ku*evsky složitá (a to mám Zaklínače rád). Prostě autoři těchto her nechápou jedno: že méně je někdy více. Od té doby se krabice se hrou válí někde v koutě.

|   |  Odpovědět
NEumiss  |  22. 05. 2018 18:52

Takže jako nováček to nemám brat? premyslel jsem o tom Magici jsem hrál asi 5 let,ale pred 20 lety tak nevím jestli jsou pravidla stejna.

|   |  Odpovědět
StriderCZ  |  22. 05. 2018 19:08

Kdybych byl nováček a uvažoval o téhle hře, asi bych zkusil zajít někam do klubu, kde se tyto a podobné hry hrají, vyzkoušel, poptal se ...

|   |  Odpovědět
NEumiss  |  23. 05. 2018 13:17

No u nas na vesnici mame jen hospody🍺 Ale diky.Poridim něco jiného

|   |  Odpovědět
Zinek  |  22. 05. 2018 15:06

Je teď vůbec nové konzole třeba? Teď když se konečně vývojáři naučili HW pořádně ždímat a začínají se místo grafiky předhánět v kvalitě obsahu, tak zase chceme novou generaci, což znamená první dva roky hromadu šestihodinových tuctových rychlokvašek, které se budou snažit vytěžit, že není konkurence? Stokrát raději si zahraju God of War v aktuální grafice než další Knack nebo Ryse v next gen grafice.
A posunul se za tu dobu HW vůbec tolik dopředu? Doba kdy se půl roku výkon zdvojnásobil a výkon mezi PC koupenými dva roky od sebe byl naprosto brutální je už taky dávno pryč. Tak aby ten generační posun byl vůbec nějak pořdáně znát. Když se člověk podívá na PC only hry (ty nebržděné konzolí), tak už roky vypadá grafika pořád tak nějak stejně. Ty skoky jako ve Wolf, Doom, Quake, Unreal,.... Crysis tu už taky nemáme. Když dnes vyjde PC only hra, bude graficky podobné PC only hře co vyšla před pěti lety... Tak aby to na konzolích nebylo podobné. (ono to totiž není jen o výkonu, ale i o budgetu)

|   |  Odpovědět
 |  22. 05. 2018 18:08

A s deskovou hrou to souvisí jak?