Chápu že je to asi záměrná stylizace, ale GTA nikdy nemělo reálnou a už vubec ne pěknou grafiku a podle těch obrázků je jasný že v tom trendu konzolový a nereálný grafiky pokračuje. Proč nad tou grafikou všichni žasnou? Nevidim tam jedinej screen kterej by ukazoval přelomovou a realistickou grafiku. GTA prostě vždycky vypadalo a vypadat bude jako GTA. To znamená hnusný plastový povrchy, nereálný nasvícení že stíny nejsou stíny ale jsou projasněný, což je vidět třeba na záhybech u oblečení kde je detajlně vidět i to co má bejt ve stínu a hnusný textury. Taky objekty jsou málo detajlní, všimněte si třeba toho živýho plotu na tý jedný fotce. To neni model, to je kvádr se zelenou texturou.
Uplně tam chybí stínování, všehchno je takový komixový, lidi jak stojej na tom chodníku tak skoro neni poznat že stojej na zemi, vypadá to jak když lítaj a to samý auta na silnici, žádný stínování na objektech a modelech. Realističtější grafiku měla snad i Mafie jednička. Ale pokud se někomu GTA grafika líbí tak mu to neberu, ale mluvit o ní jako o vrcholu realistický grafiky je přinejmenšim dost neobjektivní. Ta grafika je typická konzolová s lehce komixovou stylizací a GTA jiný ani nikdy nebude. Tak přestaňte onanovat nad grafikou GTA.
Co se mi líbí je že od GTA 4 dost zapracovali na odlescích na kapotách aut, tam je pokrok to nepochybně, obličeje vypadaj taky pěkně ale opět jsou blbě stínovaný takže to vypadá uměle. Vypadaj jak plastový figurýny. To nasvícení a stínování je právě to co dělá dojem realističnosti grafiky. Ne to kolik je tam cool supr efektů a rozmazávacích motion blurů a DoF a podobnejch kravin. A hry z roku 2004 na mě působěj realističtějc než současný GTA. Teda ty hry z roku 2004 samozřejmě nemyslim GTA protože San Andreas mělo grafiku jak hra z roku 2001.