No nevím nevím, jako argument ochrana proti pirátům je hůře prolomitelná - to mi nepřijde zrovna ok. Beru to z pohledu podnikání - musím investovat do vývoje pro danou platformu a pak ještě navíc do lidí či systému k tomu, abych udržel / předehnal náskok před piráty - a to stojí nemalé peníze.
Na PC trhu si situace zlepšila, to nepopírám. Ale stále je tu vzorec
A vývoj na konzole - prodej na konzole - téměř nulové pirátění
B vývoj na pc- vývoj/zakoupení ochrany proti pirátění - ušlé zisky z prodeje
Pokud budu mít za zády investory, jakou asi zvolím variantu? Dejte mi několik logických důvodů, proč se teda původní titul z PC již na PC přestal dělat?
Další faktor je i samotný stav herní komunity - ubývá hardcore hráčů a přibývá více casual, to v ruku v ruce přináší nárůst "domácí zábavy na gauči před TV"...pak se není čemu divit.
Viz stav RTS, nebýt gigantu Blizzard, tak tu skoro nemáme ani pořádnou strategii, které jsou záležitostí primárně PC trhu - a hádejme proč jich ubylo? Ano, piráti a změna prostředí trhu (typu hráčů).