Železopevná důstojnost přichází z Polska

Neboli Iron Dignity, nový projekt od TopWare Interactive. Nikoho již asi nepřekvapí, že se jedná o strategickou, nebo lépe řečeno taktickou hru. Hráč bude mít za úkol zachránit svět před dalším světovým konfliktem (ve kterých si v TopWare doslova libují). Bude se bojovat v Karpatech, ve Francii, Německu, Irsku i na Sibiři. Partyzáni – nasadit beranice a do boje!
Neboli Iron Dignity, nový projekt od TopWare Interactive. Nikoho již asi nepřekvapí, že se jedná o strategickou, nebo lépe řečeno taktickou hru. Hráč bude mít za úkol zachránit svět před dalším světovým konfliktem (ve kterých si v TopWare doslova libují). Bude se bojovat v Karpatech, ve Francii, Německu, Irsku i na Sibiři. Příběh je opět velice jednoduchý - Rusko již dávno přestalo být hrozbou, takže se nutně vynořil nový světový strašák. Ano, znalci odpovídají Čína. Ta dokázala přesvědčit okolní asijské země o vizi "Velké Asie" a začala se s nimi spojovat (přesnější je spíše výraz anektovat). Zformovala se samozřejmě protisíla - "vyspělý Západ" - v podobě USA a Evropy.

Iron DignityIron Dignity

Hráč se dostává do role velitele bojové jednotky sestávající z nejrůznějších strojů (letadla, helikoptéry, džípy, tanky, bojoví roboti, apod.). Bude muset plnit úkoly jako sbírání tajných informací, osvobozování zajatců, ničení malých předsunutých základen či hlídek. To vše se samozřejmě bude řídit příběhem, který bude mít dvě různé "větve". Některé další úkoly jsou docela originální, avšak zároveň i realistické - například bude nutné si ověřovat zdroj instrukcí. Co kdyby se náhodou podařilo nepříteli napojit na "spojenecké" komunikační sítě a zadat chybné instrukce k dalšímu postupu?

Iron DignityIron Dignity

Před každou misí si hráč bude moci vybrat které jednotky si sebou na tu kterou misi vezme, na tomto místě se samozřejmě vyplatí podrobně prostudovat zadaný briefing, jelikož na každý úkol se hodí jiné jednotky (vzpomeňme proslulého Mechcommandera, a zbožně očekávejme jeho druhý díl). Velice přívětivě by mělo vypadat ovládání hry. Hráč se bude moci vždy přepnout do jiné jednotky - a to pouhým stisknutím vybrané číslice (každá jednotka bude mít přiřazené číslo, jehož pomocí bude taktéž reprezentována na radaru). Otevírání dalších oken s výhledem ostatních jednotek samozřejmě nebude v Iron Dignity naprosto žádný problém. Hru bude možné ovládat jak pomocí joysticku (s podporou zpětné vazby), tak i klávesnice a myši. Ostatním jednotkám bude možné opět jednoduchými stisky kláves zadávat rozkazy, podobně jako je tomu např. ve vesmírných simulacích, když zadáváte příkazy svým wingmenům. Maximální počet jednotek ve skupině je 15. Umělá inteligence jednotek by měla být dle zmíněných vlastností hry velice pokročilá.

Iron DignityIron Dignity

Mimo pohledu z kokpitu, který bude určen pro samotnou akci, tu bude ještě tzv. "Overview mode", který hráči umožní podívat se na celé bojiště přehledně z ptačí perspektivy. Odtamtud bude taktéž možné ovládat jednotky - podobně jako je tomu v ostatních RTS prostoduchým pohybem a poklikem myši.

Mise se budou odehrávat jak na povrchu (ve dne i v noci, dočkáme se dokonce i přechodu dne v noci uprostřed mise, nebudou chybět ani změny počasí), tak v podzemí - v rozlehlých tunelových komplexech či obrovských jeskyních. Krajina bude ztvárněna velice detailně, např. voda bude odrážet obraz a mosty by mělo být možné zničit. Vůbec celá atmosféra hry by se měla nést v částečně filmovém duchu (představuji si rychlé, dramatické pohyby kamery, průlety okolo vybuchujících entit, apod.).

Multiplayer přes internet i LAN je opět samozřejmostí, a to až pro 16 hráčů (deatchmach, cooperative mód bude přístupný pouze maximálně osmi hráčům). Iron Dignity by měla vyjít v nejbližších dnech či týdnech.

Diskuze (1) Další článek: Vyhráli jste Diablo II (nebo alespoň tričko)?

Témata článku: