Nedávno proběhla velmi zajímavá
diskuse ohledně připravované hry UFO: Aftermath od českých Altar Interactive, které se zúčastnili Martin Klíma, Jiří Rýdl a samozřejmě také zástupci herních médií, včetna nás. Mimo toho, že byly k té příležitosti uvolněny nové screenshoty, které vidíte vespod, bylo zodpovězeno také mnoho otázek týkajících se samotné hry. Zde je stručný sourhn nových faktů:
- podobně jako v klasickém UFO: Enemy Unknown uvede hru into a ukončí ji outro, jinak zde nebudou až na malé výjimky žádné dlouhé animace
- nové technologie budou prezentovány jedním či dvěma obrázky a vysvětlujícím textem
- když dojde na stíhání nějaké létajícího talíeř, objeví se tzv. "dog-fight video"
- minimální hardwarové požadavky jsou v současnosti 500 MHz procesor s GeForce 1
- pokud jste se těšili na stavění základen, musím vás zklamat, jednotlivé místnosti v nich budou umísťovány automaticky (nikoliv však pokaždé stejně)
- objeví se několik stupňů obtížnosti, na nejnižším budou protivníci méně agresivní
- hrát budete moct v podstatě do nekonečna (nečekejte tedy žádnou "deadline")
- mise budou různorodé, někdy bude třeba zachránit pilota, zpacifikovat cizácký nájezd (nálet) nebo prozkoumat sestřelené ufo
- ufounci mohou zaútočit na vaše základny a vy je tedy můžete ztratit
- vaše nebou ufounské zbraně mohou poškodit či docela zničit budovy
- vypuštění hry se chystá na první čtvrtletí roku 2003, těsně předtím by se mělo objevit také demo
- primárním cílem je vydání anglické verze, poté české (kompletně lokalizované včetně hlasů) a následně i další jazyky
- a úplně na závěr: Altaři už pracují na dalším projektu, kterým má být akční RPGčko
Související informace (UFO: Aftermath):
Homepage hry: http://www.ufo-aftermath.com/
Výrobce hry: Altar Interactive
Distributor hry: ?
Distribuce v ČR: ?
Předpokládané datum vydání: 1. čtvrtletí 2003
Zdroj: homepage