Žhavé informace o Unreal Tournament 2006

Svět herního průmyslu je neuvěřitelně proměnlivý a zpráva, která ještě před několika hodinami byla čerstvá, velmi rychle podléhá zubu času. Co tím myslíme? Ve včerejší novince jsme vás informovali o oznámení dalšího pokračování úspěšné multiplayerové série Unreal, která by se tento rok měla na PC dočkat svého čtvrtého dílu. Exkluzivní informace poskytl zahraniční časopis Computer Gaming World Magazine svým čtenářům v květnovém čísle, stejně tak i některé obrázky. Na internet se od doby uveřejnění naší starší aktuality dostaly nové drobky o obsahu hry, a tak vám je nyní předkládáme.

Jako všechny dosavadní hry z této série, i Unreal Tournament 2006 (pravděpodobný název) bude primárně zaměřen na multiplayerový zážitek, který bude navíc zásadně okořeněn velmi kvalitním technickým zázemím, jenž mu poskytne třetí generace již zmíněného Unreal enginu. V souvislosti s tím prý bude možné ovládat umělou inteligenci pomocí hlasu, což zní opravdu skvěle a nemůžeme se dočkat jak to bude nakonec fungovat.

Skok by měl prodělat i celý herní interface, včetně browseru na vyhledávání serverů. Vaše výsledky se nyní budou zaznamenávat (podobně jako v Battlefield 2) na centrální server, čímž pak budete moci najít sobě rovné soupeře či případně celou hru, do níž se pak připojíte. Neméně zajímavě se nám jeví i možnost prohlédnout si stránky hráčských klanů, případně jiných webů s Unrealem spjatých, stejně tak jako přítomnost "čekáren", které budou pravděpodobně sloužit jako místo pro "odpočinek" a seznámení se s ostatními bojovníky.

Hlavním tahákem by pak měl být mod s názvem Conquest, využívající všech předností Unreal Enginu 3. Conquest proti sobě postaví dva týmy, bojující o určitá teritoria, přičemž mapy budou prý až třikrát rozsáhlejší než ty v Onslaught v UT 2004 a jejich podoba se bude měnit území od území v závislosti na tom, který tým zrovna danou část ovládá. Hraní se tak podle autorů protáhne na dlouhé, nikoliv však nudné, hodiny, což připomíná opravdové válčení. Hratelnost bude velmi dynamická a navíc zde budou určité úkoly, jež je potřeba plnit.

Epic jdou však ještě dál, co se inovací týče. Přítomna bude i jakási strategická vložka zahrnující jednoduchý management surovin, který byl doposud doménou pouze strategických her (výjimkou je starší onlinovka Savage). Jak už bylo řečeno, velikost map by měla být ohromující, což je dáno schopností enginu plynule streamovat (nahrávat) všechna potřebná data do paměti v průběhu hry, takže nás nečekají žádné otravné loadingy. Inu, vypadá to, že technologie konečně dozrála.

Exkluzivita Computer Gaming World Magazine nám bohužel nedovoluje poskytnout čerstvé screenshoty, které v časopisu najdete, avšak na internet se přeci jen dostal render jednoho z herních charakterů ve vysokém rozlišení. Jedná se o velmi detailně zpracovanou postavu Malcolma. Další informace nejsou známy, ale jakmile se jakékoliv další "stopy" objeví, budeme mezi prvními od koho se je dozvíte.

Zdroj: BeyondUnreal, ATARI forums

Váš názor Další článek: Steel of Haste - post-apokalyptický Carmaggeddon

Témata článku: , , , ,