Značka Killing Floor je opravdu populární, prodala skoro 10 milionů kusů

Není nad střílení démonů.

Pamatujete si na brutální akční sérii Killing Floor, ve kterém s týmem žoldáků střílíte zástupy démonů a dalších zrůd? Že ne? Není divu, jde o spíše béčkovou akční zábavu, která skvěle ukojí vaše choutky, ale nikdy nevyskočí na přední příčky žebříčků prodejnosti. 

To ji ale očividně nebrání sbírat solidní čísla, jak nyní oznamuje Tripwire Interactive. Kooperační značka celosvětově prodala už skoro 10 milionů kusů a od roku 2009, kdy vyšel první díl vydělala tučných 100 milionů dolarů. A to je na "béčkovou zábavu" opravdu úctyhodné. 

Tvůrci toho dosáhli díky ukázkové podpoře hry novým obsahem a dobré komunikaci s komunitou, která si sérii náležitě užívá. Druhý díl Killing Floor se například postupem času obohatil o 49 nových map a 139 nových zbraní. Kéž by takovou péči věnovali svým projektům i velcí vydavatelé. 

Diskuze (1) Další článek: Komiksové RPG Dauntless dorazí na konzole a Epic Store příští týden

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,