Zpětná kompatibilita PS5 by měla fungovat v mnoha směrech, tvrdí Sony

Diskuze čtenářů k článku

JohnStoneCZ  |  04. 06. 2019 14:37

To je všechno strašně krásné ale kde na to vezmou kapacity a za jaké peníze...

 |   |  Odpovědět
Kryštof  |  04. 06. 2019 18:57

Jaký kapacity? To všechno udělá Playstation sám

 |   |  Odpovědět
JohnStoneCZ  |  04. 06. 2019 19:18

Tomu já nevěřím

 |   |  Odpovědět
JohnStoneCZ  |  04. 06. 2019 19:21

Vždyť se to píše i v tom článku. Po styčném bodů začne laťku posouvat Sony ne PlayStation

 |   |  Odpovědět
shin-sama  |  05. 06. 2019 09:33

tak ty tomu neveris? hmmm to je smutneeee, dufam ze to nejak dobre dopadne

 |   |  Odpovědět
JohnStoneCZ  |  04. 06. 2019 15:06

Takže ne zpětná kompatibilita ale platforma pro tvorbu rychle spíchnutých remasterů 😀

 |   |  Odpovědět
PS4  |  04. 06. 2019 16:58

Nekecej tu nesmysli a začni normálně přemýšlet

 |   |  Odpovědět
JohnStoneCZ  |  04. 06. 2019 17:47

Já bych si v životě nedovolil kecat tady nesmysly s měkkým ,,i''

 |   |  Odpovědět
Brk  |  04. 06. 2019 18:48

Tenhle typ vylepšující zpětné kompatibility na Pro funguje už teď.

 |   |  Odpovědět
JohnStoneCZ  |  04. 06. 2019 19:08

Na enhanced verze se myslelo při vývoji nových her na pročko kdežto teď mluvíme o vylepšování her minulé generace.

 |   |  Odpovědět
Brk  |  05. 06. 2019 13:43

Nemluvím o enhanced verzích, ale o Boost mode v PS4Pro.

 |   |  Odpovědět
JohnStoneCZ  |  05. 06. 2019 15:04

Mám pocit že se bavíme o něčem jiném. Boost mode ti popožene framerate a načítání ale grafiku ti nezlepší, ne?

 |   |  Odpovědět
PC  |  08. 06. 2019 12:23

grafiku ti akorát zlepši jen PC a to už mi pc master race máme už několik let

 |   |  Odpovědět
PlayerTwo  |  05. 06. 2019 09:07

Parada, bump rozliseni, fps i detailu na high/ultra u nekterych her. Nehledal bych zatim velkou vedu, stejne jako pc hry i ps4 hry maji svuj config, jen v ps4 ho neni videt a nejde uzivatelsky menit. To co se popisuje v clanku urcite znamena, ze to zkusi pustit s ruznym nastavenim a pokud dosahnou stabilni fps, automaticky se nastaveni zpristupni. Uz se nemuzu dockat! Vzpomenme na rozdily ps3/ps4 her, tam jen museli udelat vyvojari her novou verzi ( kvuli rozdilne architekture cpu). S ps5 ale nebudeme cekat na vyvojare! Jenze budeme cekat na ps5, a to zrejme vic nez rok 🙁 (uz dnes bych to vyuzil na RdR2, Tomb Raidery, Gta5, atp..)

 |   |  Odpovědět
mm6502  |  05. 06. 2019 10:04

PS2 malo zo zaciatku tiez spatnu kompatibilitu... Az kym nebolo dost PS2 titulov, potom to vo firmwari zarazili...

 |   |  Odpovědět
neilz  |  05. 06. 2019 11:22

to si pletes s PS3, puvodni PS3 fat mela dokocne PS2 cip, slim pak mela emulator a u super slimu uz nebyla vubec

 |   |  Odpovědět
mm6502  |  06. 06. 2019 08:44

...my bad...

Uz je to davno, co nehram PS...

 |   |  Odpovědět
5h1nj1  |  05. 06. 2019 15:49

Podružnosti jako "rychlost načítání, lepší rozlišení a grafické vychytávky" jsou sice hezké, ale v první řadě by se to mělo soustředit na stabilní framerate! Ten je stále ve většině graficky náročných titulů problém.

 |   |  Odpovědět
JohnStoneCZ  |  05. 06. 2019 16:13

Tak tam by se mohli držet duality PS4 pro her. Performance nebo quality.

 |   |  Odpovědět
5h1nj1  |  05. 06. 2019 16:33

Dát hráčům na výběr by samozřejmě bylo úplně optimální, ale víme, jak to na konzolích je. Čím méně voleb, tím lépe, aby snad někoho náhodou nezmátli jedním přepínačem...
Ani ty PS4 Pro hry to zdaleka nemají všechny.

 |   |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor