Zrušení DOOMa 4 bylo dobrým řešením, říká Bethesda

Viceprezident společnosti Pete Hines se rozmluvil o zrušení čtvrtého dílu a o vývoji rebootu série.
Zrušení DOOMa 4 bylo dobrým řešením, říká Bethesda

Ještě, než se na naše obrazovky dostal výborný reboot série DOOM, měla Bethesda co do činění s plnohodnotným pokračováním se čtyřkou na konci. To bylo podle všeho zrušeno, a podle všeho šlo o správné řešení. 

"S Doomem jsme se dostali do stavu, kdy jsme se ohlédli a zjistili, že titul nejde tím směrem, kterým by měl jít. A nešlo jen o Bethesdu, stejně to viděli i kluci z idSoftware. Ne, že by to byla špatná hra, to opravdu ne. Ale zkrátka to nebyl Doom," nechal se slyšet Hines. 

DOOM: krvavé slzy nostalgie (recenze)

DOOM: krvavé slzy nostalgie (recenze)

"Ze zrušení jsme neměli radost, v zásadě jsme strávili spoustu času a peněz na vývoj, a poté začali kompletně od podlahy. Jsme firma, stále potřebujeme platit zaměstnancům, elektřinu, všechno. Nebylo to jednoduché rozhodnutí, ale vývoj her není nikdy jednoduchý. Občas se tyto věci stávají," dodal. 

O vývoji se Peter zmínil jen okrajově. Podle něj byl reboot Dooma přesně to, co skomírající žánr FPS potřeboval. Frenetickou, brutální akci bez přemýšlení. A té se nám dostalo měrou vrchovatou. 


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: komiksárna za vše…

Deadpool byl kdysi průlomem pro filmovou komiksovou scénu a Spider-Man se nyní snaží o to samé také na herním poli. Povedlo se?

4.  9.  2018 | | 14 N/A
Marvel

Marvel's Spider-Man: nejlepší pavouk, …

Spider-Man je ukázkovou herní prací hned z několika ohledů. Ale ten New York je prostě špica!

6.  9.  2018 |
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A