Viceprezident společnosti Pete Hines se rozmluvil o zrušení čtvrtého dílu a o vývoji rebootu série.
Ještě, než se na naše obrazovky dostal výborný reboot série DOOM, měla Bethesda co do činění s plnohodnotným pokračováním se čtyřkou na konci. To bylo podle všeho zrušeno, a podle všeho šlo o správné řešení.
"S Doomem jsme se dostali do stavu, kdy jsme se ohlédli a zjistili, že titul nejde tím směrem, kterým by měl jít. A nešlo jen o Bethesdu, stejně to viděli i kluci z idSoftware. Ne, že by to byla špatná hra, to opravdu ne. Ale zkrátka to nebyl Doom," nechal se slyšet Hines.
"Ze zrušení jsme neměli radost, v zásadě jsme strávili spoustu času a peněz na vývoj, a poté začali kompletně od podlahy. Jsme firma, stále potřebujeme platit zaměstnancům, elektřinu, všechno. Nebylo to jednoduché rozhodnutí, ale vývoj her není nikdy jednoduchý. Občas se tyto věci stávají," dodal.
O vývoji se Peter zmínil jen okrajově. Podle něj byl reboot Dooma přesně to, co skomírající žánr FPS potřeboval. Frenetickou, brutální akci bez přemýšlení. A té se nám dostalo měrou vrchovatou.