Zrušeno chystané X360 RPG Cry On

Všichni fandové xboxových RPGček budou nejspíš zklamáni, neboť vydavatelská společnost AQ Interactive oficiálně potvrdila stopnutí vývoje chystaného RPG Cry On. To bylo původně oznámeno již v roce 2005, přičemž se mělo stát třetím RPG projektem (určeným exkluzivně pro X360) tvůrčího studia Mistwalker, zformovaného kolem duchovního otce Final Fantasy, Hironobu Sakaguchiho.

"V AQ Interactive jsme se rozhodli pro zrušení celého projektu poté, co jsme vzali v potaz aktuální vývoj trhu a nepříliš růžovou budoucnost," můžeme se dočíst v tiskové zprávě vydavatele, kterou interpretoval zahraniční server 1UP. "Je nám to skutečně líto a omlouváme se tímto všem, kteří se na hru těšili."

Otázkou tak zůstává, kolik lidí hru skutečně netrpělivě vyhlíželo, či kolik o její existenci vůbec vědělo. Na světlo světa totiž od jejího oznámení nepronikl ani jeden screenshot a i informací se objevovalo poskrovnu. Na titulu ovšem spolupracovalo studio Cavia (Wii verze Resident Evil: The Umbrella Chronicles), a o hudební doprovod se měl postarat uznávaný skladatel Nobuo Uematsu (série Final Fantasy).

Na závěr ještě dodejme, že Sakaguchi společně se svým studiem již dříve dopravil na trh výjimečná RPG Blue Dragon a Lost Odyssey (Doupě 8/10).

Zdroj: 1UP


NEJČTENĚJŠÍ ČLÁNKY

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podívejte se, co tvoří hráči ze světa

Foto režim Spider-Mana je úžasný. Podí…

Nejen, že je nový Spider-Man pro PS4 skvělou adaptací komiksu. Ještě přináší i boží foto režim.

13.  9.  2018 | | 8 N/A
Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapla, pár se rozešel před vydáním

Žádost o ruku ve Spider-Manovi neklapl…

Fanoušek poprosil Insomniac o možnost požádat přítelkyni o ruku velmi originálním způsobem. Vývojář vyhověl a nevědomky vytvořil jeden z nejsmutnějších easter eggů.

12.  9.  2018 | | 3 N/A
F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (recenze)

F1 2018: věrohodné pálení pneumatik (r…

Codemasters jsou mistři závodních her a letošní ročník formulí patří k tomu nejlepšímu. Skoro.

16.  9.  2018 | | 3 N/A
Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, novinkách a budoucnosti hry

Rozhovor: Bohemia Interactive o DayZ, …

DayZ je ve vývoji už opravdu dlouho. Naštěstí se na něm stále pracuje a jak nás vývojáři z Bohemia Interactive na Gamescomu ujistili, mají hodně plánů, co se hrou chtějí dělat.

7.  9.  2018 | | 8 N/A
Za malý poměr hráček si může herní průmysl sám, říká Alžběta Trojanová

Za malý poměr hráček si může herní prů…

11.  9.  2018 | | 15 N/A