Vytvořit dnes hru, která něčím zaujme tisíce a miliony hráčů není vůbec jednoduchý úkol. Své o tom bezpochyby ví i Ken Levine, jenž se podepsal pod nadmíru úspěšný Bioshock, a který tak má v této otázce jisté zkušenosti (celosvětově se zmíněné hry prodalo více než dva miliony kopií). Není tedy divu, že se jeho zaměstnavatel - Take Two - ze všech sil snaží udržet ho na palubě i do budoucna.

Podle nejmenovaných zdrojů se totiž Levinova smlouva s jmenovanou společností chýlí ke konci a případné podepsání nové bude muset být vykoupeno značnými ústupky. Krom zvýšení platu a získání procent z prodeje totiž Levine požaduju především větší volnost při vytváření her (ať už existujících, nebo nových značek) a následnou kontrolu nad nimi. Již teď se sice očekává, že společnost Take Two vyjde tvůrci v mnohém vstříc, ale Levine jistě nemůže očekávat, že se mu bude dařit stejně dobře jako Samu a Danovi Houserovým (řídí Rockstar).
"Levine stvořil pro Take Two skutečně vynikající hru, za což se mu chtějí odměnit dobrou smlouvou," uvedl jeden ze zdrojů a dodal. "Avšak musíme mít na paměti, že Bioshock není ani zdaleka stejným příslibem jako Grand Theft Auto."
Zdroj: CVG
- Hacking
- Adam
- Big Daddy
- Další System Shock
- Skvělá grafika