Sám této praktice příliš nefandí a doufá, že vymizí s příchodem plně stahovatelných her.
Podle Cliffa Bleszinskeho, hlavního designéra z Epicu, je umisťování odemknutelného DLC obsahu na disk se hrou krutou realitou dneška a bude i nadále existovat, pokud se nezmění forma distribuce. V nedávné době se k této praktice uchýlil např. Capcom se hrou Street Fighter X Tekken.
"Když děláte hru a dostáváte se do fáze, kdy ji máte vydat, ocitnete se často v tří nebo čtyř měsíčním období, ve kterém je hra ve své podstatě hotová," řekl Bleszinski o víkendu během PAX East. "Máte nečinný tým, který by měl na něčem pracovat."

"A často kvůli problémům s kompatibilitou je nutné, aby v den vydání byla některá část tohoto obsahu na disku. Je to nepříjemná pravda herního byznysu. Téhle praktice příliš nefandím, ale je to prostě jedna z krutých skutečností."
"Pokud přejdeme k plně stahovatelným titulům, tak si prostě koupíte hororovou hru za 30 dolarů a bude vaše. Pak už to snad nebude problém."