Společnost Namco se snaží fanoušky Tekkena co najvíce natěšit na tuto hru. Proto každý týden vypouštějí nové detaily - a tady máte jejich dnešní nášup. Na úvod pár screenshotů, které ukazují oba základní outfity Craiga Marduka, Julie Chang a také se můžete podívat, bude vypadat nový Jack:



Ale teď k tomu nejdůležitějšímu: Konečně je to potvrzené! Namco oficiálně prohlásilo, že v Tekkenu 5 bude - podobně jako ve Virtua Fighterovi 4 - možnost editovat baru kostýmů a možnost dávat postavám různé doplňky. Dokonce jsou již k dispozici první screenshoty, které ukazují, jak přesně bude tato možnost vypadat.

Kazuyův základní outfit před * a po editaci barev

Marduk před * a po navěšení různých doplňků
A jak budou vypadat jednotlivé herní lokace? Zatím máme k disposici podrobnosti o dvou z nich:

Ruins Stage * Ruins Stage * Sky Mountain

Sky Mountain

koncept Sky Mountain
A jaké novinky v oblasti gameplaye Tekken 5 nabídne?
První novinkou budou tzv. crush moves. Prakticky se bude jednat o tahy, které budou mít stoprocentní anti-high nebo anti-low účinky. Jak je vidět na screenshotech, například Lawův Dragon Sweep VŽDY přebije Kazuyův WGF, bez ohledu na to, kdy by měl který pohyb zasáhnout.

Další novinkou budou přehozy. Jednak - díky zrušení wall psuh přehozu - bude systém stejný jako v TTT (tedy A a B přehozy + pro některé postavy i A+B). Kromě toho jako novinka přibyly tzv. long range throws. Ty mají spočívat v tom, že přímo součástí jejich provedení bude krok dopředu, díky kterému budou mít o poznání větší dosah než klasické přehozy. Naíc se změní i účinky utečení z přehozu - ty nyní budou v některých případech podobně jako ve VF4 dávat utíkajícímu velkou výhodu, protože nechají soupeře otočeného zády nebo ve velké framové nevýhodě.

Změní se i systém tzv. jumping attacks, tedy útoků, jejichž součástí je vyskočení do vzduchu. Ty se nyní - narozdíl od Tekkena 4 - VŽDY vyhnou útokům, které zasahují na LOW nebo SPECIAL MID.

Zdroj: Tekkenzaibatsu