V současné době znamená pojem MMORPG příležitost tučného výdělku, tak jak hlavně ukazují neuvěřitelná čísla World of Warcraft. Studio Cryptic se také rozhodlo vyzkoušet své štěstí a trochu vydělat, přičemž vsadilo na onlinovky Star Trek Online a Champions Online. Neúspěšně.
Nyní na to s titulem Neverwinter zkoušejí znovu, s nadějí, že tentokrát uspějí. Změnili obchodní model, změnili vývojový proces a také zkoušejí nový přístup na poli online her. Ovšem Neverwinter není jediný projekt, na kterém v současnosti pracují. Potvrdil to Eurogameru Jack Emmert, šéf Crypticu.

"Děláme na spoustě jiných her. To je v pohodě - když tak řekni, že jsem se přeřekl a nechtěně to prozradil. Mám tady v Crypticu několik dalších projektů. Tyhle projekty jsou ve vývoji už nějakou dobu."
Podivné ohlášení, ale stále ohlášení. Více informací se jistě dozvíme v blízké budoucnosti.