Poučí se EA z chyb Anthem?
Fantasy série Dragon Age je velmi pečlivě hlídaným klenotem RPG žánru a většina fanoušků tak poskakovala nedočkavostí, když před nedávnem došlo k oznámení vývoje čtvrtého dílu. Od té doby se po značce slehla zem a nikdo netuší, jak přesně bude hra vypadat. I proto jsou čerstvé informace více než zastrašující.
Známý herní insider Jason Schreier, který má na triku spoustu velmi přesných spekulací a detailů z herního průmyslu, se na portálu Kotaku rozpovídal o vývoji čtvrtého dílu Dragon Age. A nevypadá to růžově.
Podle všeho byla vývojová cesta nového dílu Dragon Age podobně kostrbatá jako příběh Anthem, projekt vlastně začal jako zcela jiné RPG menších rozměrů, což se nakonec transformovalo na čtvrtý díl známé série. Už to samo o sobě znamená, že titul nebyl tvořen od základů jako nástupce známé značky, což nepotěší.
Mnohem horší zprávou ale je, že EA očividně hodlá pokračovat ve svém byznys modelu "hra jako služba" a v zásadě naváže na základ Anthem. Půjde tedy o herní platformu s dlouhodobou životností a ziskovostí. Schreier projekt dokonce pojmenoval jako "Anthem s draky".
Prozatím nevíme, kolik je na tom pravdy, Schreier se ale nemýlí často. Nezbývá tedy, než si počkat na oficiální informace a doufat v zázrak.