host
8. prosince 2022 • 15:52

Vždy když koukám na takové násilí mi připadá dosti legrační, že rozsekat člověka na karbanátky není problém, ale běda když se objeví bradavka tak vám to způsobí psychickou újmu po které budete muset navštěvovat psychologa po zbytek svého života.:-D

Ell
8. prosince 2022 • 20:16

Ano přesně tak, však ono to leccos vypovídá i o nás samých, resp. o naší ubohé společnosti. Jsem přesvědčen, že je tomu tak cíleně. Když to napíšu hodně jednoduše, tak nahota se v podstatě považuje za mnohonásobně větší zlo než třeba "čtvrcení" nepřátel, živých či mrtvých, to už je putna. Ono násilí samo o sobě je obecně už hezkých pár desítek let normalizováno, a to platí jak pro filmy tak i hry, takže na půl žerdi je to v podstatě tak nějak schváleno a dovoleno, i když se neustále (paradoxně) argumentuje třeba i tím, že právě počítačové hry jsou zdrojem násilí. Zajímavé, že? Přitom četné studie, teď ze současnosti naopak naznačují, že počítačové hry mohou mít pro člověka spíše pozitivní vliv. Napomáhají z prostorovou orientací, dokáží zlepšit paměť, trénují rychlost našich reflexů a reakcí, a některé z nás tyto hry třeba učí (ne-li již naučili) i jiným jazykům. Toť vše pouhá fakta, a přitom i tak navzdory všemu je u her za největší Tabu stále považována ona výsostná Nahota s velkým N.

Určitě si přečtěte

Články odjinud