Debutový trailer z CoD: Infinite Warfare způsobil vlnu nevole

Debutový trailer z CoD: Infinite Warfare způsobil vlnu nevole

V pondělí byl představen nový díl Call of Duty v podobě reveal traileru. Video na YouTube od té doby dosáhlo už více než 400 000 „To se mi nelíbí“.

S bezmála devíti miliony zhlédnutí je to opravdu mrzuté ohodnocení. Ze strany hráčů padá celá plejáda stížností. Spojuje je však jeden opakující se motiv: To už tu bylo. Přílišná podobnost se současnými sci-fi tituly, odklon od starších dílů, zaostávání za konkurenčním Battlefieldem – to jsou jedny z hlavních důvodu znechucení. Zvláště poslední zmíněné je docela překvapivým argumentem. Vždyť právě mezi sériemi CoD a Battlefield zela velká propast, co se týče fanoušků. Nedávný teaser trailer potvrdil, že v Battlefield 5 se pravděpodobně ocitneme v kůži vojáků z první nebo druhé světové války. V porovnání vychází nový Battlefield jako ten ambicióznější projekt.

Spousta fanoušků na sérii zanevřela už dávno, pro zbytek hráčské veřejnosti je CoD jen dojnou krávou Activisionu. S každým novým dílem se objevují názory, že trojice vývojářských týmů (Infinty Ward, Treyarch a Sledgehammer Games) jen iteruje, co v minulosti fungovalo. Únava materiálu dospěla do míry, kdy i řada kovaných fanoušků jen zůstala s trpkou pachutí v ústech.

eric-hirshberg-e1366106810280.jpg

CEO Eric Hirshberg z Activisionu se k celé situaci vyjádřil a svoji pozitivitu si stále zachovává. Připomíná podobnou situaci, která nastala u Black Ops 2. Trailer zrovna nesklízel ovace, nakonec se však ze hry stal finančně nejúspěšnější příspěvek do série.

Možná jsou to všechno jen ukvapené závěry. Stále se z Infinite Warfare může vyklubat akční jízda. V minulosti nám Activision mnohokrát ukázali, že ve vytváření nenáročné zábavy, jako na horské dráze, jsou mistry. Nesmíme zapomínat, že YouTube uživatelé se často nechají strhnout davem a z klikání na tlačítko dislike se nestane nic jiného, než chvilková módní záležitost.

Určitě si přečtěte

Články odjinud