Tvůrci původně plánovali mít ve hře ještě Montreal a Indii.
Deus Ex: Human Revolution je výborná hra. A na dnešní dobu zatraceně dlouhá, pokud se nechcete hrou prostřílet a naopak se věnujete pečlivému průzkumu lokací, bez problémů vám ukradne přes 30 hodin vašeho života. A jak v nedávném rozhovoru prozradil art director Jonathan Jacques-Belletête, mohlo to být ještě asi víc, protože měli v plánu začlenit do hry další tři huby, jako je úvodní Detroit. Jedním z nich měly být ulice Montrealu, domovského města vývojářského týmu. „Měli jsme tam venkovní lokace jedné známé čtvrti Montrealu jménem Plateau,“ řekl Jacques-Belletête. Má velmi specifickou architekturu zvanou tri-plexes, s kulatými vnějšími schodišti ze starého kovu.“

Dokonce prý i futuristické Plateau zkoušeli ve hře a vypadalo hodně unikátně. Další z rozcestníků byla Upper Heng Sha – tu údajně měli navrženou, ale nikdy ji nedokončili. Na začátku vývoje dokonce plánovali poslat Adama do Indie. Jenže jak Jonathan zmínil: „Jak jsme budovali městské huby a zjišťovali, kolik práce to zabere, byli jsme donuceni to osekat.“ Prý by mohli naplnit Ikea katalog nábytkem, co navrhli.
Na jednu stranu je škoda, že se zmíněné lokace do hry nedostaly, na druhou stranu by to znamenalo buď daleko delší dobu vývoje nebo kompromisy v detailnosti jednotlivých rozcestníků. Osobně jsme s Human Revolution docela spokojeni a na další lokace si počkáme s DLC, či pokračováním.