Roboty od 14. května vystřídá v Diablu IV v pořadí už čtvrtá sezóna. Tentokrát se ale novinky netýkají tematických questů a mechanik. Místo toho Blizzard připravuje vylepšení již existujících systémů a bere to pěkně od píky. Během porcování démonů v Sanctuary vám už nebude padat taková hromada vybavení. Jedním z cílů těchto změn je ulehčit hráčům orientaci v tom, který předmět je pro ně skutečným vylepšením. Na rozdíl od běžných sezónních novinek zůstanou změny okolo itemizace ve hře i v budoucnu.
Menší množství zbraní a výzbroje vývojáři kompenzují zvýšením jejich síly a efektivity. Nebudou mít sice tolik speciálních efektů, oproti tomu ale poskytnou větší bonusy a budou lépe pochopitelné. Abyste nemuseli každou chvíli obměňovat kusy výbavy za lepší, přibydou dva způsoby, jak je posílit.



Prvním je Tempering, tedy kalení. Po světě budete nacházet výrobní manuály, se kterými si u kovářů zpřístupníte možnost přidávat výbavě další speciální efekty. Masterworking pak využijete až v endgame. S těmi nejvzácnějšími materiály z Pit of Artificers můžete speciální vlastnosti předmětů dále vylepšovat. Pokud by se vám výsledek náhodou nelíbil, můžete celý proces zopakovat.
Velké změny čekají také oblast Helltide. Nově ji budete moci navštívit už v prvních dvou World Tierech. Jejich obtížnost tomu bude náležitě upravena. Když už se ale rozjede naplno, bude narůstat úroveň hrozby. S třetím stupněm jste označeni peklem a probudí se pekelný šampión, po jehož porážce kromě šťavnaté odměny také stáhnete úroveň hrozby zpět na jedničku.
Příběhových rozšíření si v sezóně Loot Reborn tedy moc neužijete. Můžete alespoň zajít k Iron Wolves, kterým se z neznámého důvodu ztrácejí členové. Přízeň této skupiny se bude hodit, takže stačí vyrazit po stopách nezvěstných a rozšmelcovat cokoliv, na co narazíte na konci cesty. A jako třešnička se mezi Uber bossy, tedy obtížnější varianty klasických bossfightů, přidává Andariel. Samozřejmě ani tato sezóna se neobejde bez nového season passu.
Zdroj: Blizzard