Jáchym Kvasnička (Kvasmeister)
15. října 2020 • 17:53

Tohle by měl být trend. A ty možnosti můžou jít opravdu hodně do hloubky.Když zůstaneme u CoD:MW, četl jsem, že zvuky nejsou v komprimovaném stavu, aby procesor nemusel ztrácet výkon dekomprimací. Lidé s dostatečně výkonným HW by to ale možná ocenily nižší paměťové nároky, než HW nároky.A můžeme jít dál. Mě na disku nejvíc místa zabírá RDR2. A součástí jsou i velmi detailní textury, které při výkonu mého PC a rozlišení monitoru, nikdy nevyužiji. A jsou tam i soubory jazykových verzí, které nikdy hrát nebudu, stačí mi angličtina.Trend zvětšování her bude pokračovat, tak by asi bylo na místě začít přemýšlet o tom, jestli všichni musí mít všechna data vždycky stažená. U jazyků je to asi jasné, u textur řekl bych taky. A nakonec celé části hry mnozí lidé vůbec nepotřebují. Já například nikdy neměl zájem na tom hrát GTA: Online, ale všechna ta data k tomu jsem musel mít stažená i tak. Včetně častých a relativně velkých updatů. A každý pro SP hráče k ničemu...

Mysel_1
19. října 2020 • 9:59

Mate naprostou pravdu, teoreticky by se to hodilo. Jenze plotnove disky uz jsou dlouho "skoro zadarmo" a i cena SSD dramaticky klesa. Takze malokoho realne zajima, kolik ze si RDR2 z disku ukousne.
A pametove naroky? Herni pocitace maji 16GB+, coz vychazi taky na par supu. Realny problem je spis opacny - drtiva vetsina her RAM vyuziva zoufale malo a spatne. (Ze to plati i o procesorovych jadrech asi ani netreba psat..)

Určitě si přečtěte

Články odjinud