homza
27. ledna 2011 • 20:14

je trapný

kajp
15. června 2010 • 13:33

gfgfgfgfgfgfg

clarkie
4. června 2010 • 15:57

abyste se z toho Brna nepo...

kalda
31. května 2010 • 15:41

Bohužel nejhorší motorky co jsem kdy hrál. :-(

Michaal
31. května 2010 • 16:22

Mě naopak bavili. Lepší jak MOto gp. Mám rád arkodový závodění a toto demo mě nadchlo. :-)

playman
2. června 2010 • 14:24

Odkdy je SBK arkada?:-) Kazdopadne jiz pate motorky pro PS3 a spolu s Moto GP 09/10 i nejlepsi!! U me koupe jasna.

Radek
31. května 2010 • 10:18

Rozdíl mezi Aprilií RSV4 a šestkovým fazerem by měl být sakra obrovský. RSV4 je v podstatě závodní suberbike s homologací na silnici. Motorkama žiju, ale motocykové závodní hry mně neberou. Proč? Všechny co jsem kdy zkusil (bez rozdílu) jsou jen arkády. Highsider, lowsider - to evidentně tvůrcům vůbec nic neříká. O nějaké simulaci nemůže být ani řeč. Navíc byť to není to nejdůležitější, ani graficky se moc nevytáhli, okolí dráhy vypadá jako by se vývoj zastavil před pěti lety. Škoda

Spook
31. května 2010 • 20:21

Pokud motorkama, jak říkáš, "žiješ", tak bys mohl vědět, že:
1) Fazer je trošku něco jiného než R6
2) a v případě závodů superbiků (a supersportů) jsou jak RSV4 tak YZF-R6 závodními speciály.
A nemyslím si, že jediným rozdílem mezi RSV4, co jezdí Biaggi, a RSV4, co si můžeš koupit v A-Spiritu je homologace na silnici :-D Nicméně, pokud se autorovi článku zdá chování RSV4 a R6 stejné, tak je neco špatně, buď ve hře, nebo v autorovi.

Jan Vávra
31. května 2010 • 21:30

Ve hře se při výjezdech ze zatáčky (kde pracuje fyzikální model nejviditelněji) chovají stroje stejně, v případě prudké akcelerace stejně nestabilně.
Při zatáčení a brždění zároveň má (při nastavení nejvyšší úrovně simulace) RSV4 tendenci se brzy položit, zatímco R6 ještě chvíli zablokovaně pokračuje v jízdě.
Ve výsledku ale stejně hráč jezdí velice podobným stylem.

Spook
1. června 2010 • 11:41

To, co jsem psal předím, nebyl útok na Vás, jen takové konstatování. Pokud je to tak, jak říkáte, tak je něco špatně ve hře. Osobně jsem ji nehrál.

Radek
3. června 2010 • 9:52

Jistěže vím, jaký je rozdíl mezi nimi:-) Došlo mi až potom, že u fazera tady nejde o civilní verzi. Nicméně litr a šestka to rozdíl je a znát by to mělo být. Podle mého se všechny motorky v téhle hře chovají na 99% stejně. Nicméně na tom zbytku co jsem psal, trvám, tu hru jsem hrál, nuda, arkáda. Osobně si myslím, že jízda na motorce moc dobře nasimulovat ani nejde. Ne tímhle způsobem (klávesnice, joystick, gamepad). Vždycky z to ho bude jen arkáda. Nemám nic proti arkádám, NFS Shift mě třeba baví hodně. Ale motorky na počítači, konzoli.... neee.

Radek
3. června 2010 • 10:29

Fazer - R6 - jasně, stydím se. Když já mám v krvi víc ty zelený motorky. Tam bych takovou botu neudělal. A RSV4 jsem měl na mysli model Factory a to jak jsem psal, je "v podstatě" homologovanej superbike. Netvrdil jsem že je to ten samej, na čem jezdí Max Biaggi:-D.

Spook
7. června 2010 • 13:38

Mas pravdu v tom ze RSV4 Factory je asi nejostrejsi soucasny civilni superbike, to urcite. A taky mas pravdu v tom ze motorky nasimulovat nejde. Ja osobne jezdim teda na motokrosove, ale je to uplne stejne, kdyz ti na ovladani motokrosove hry staci sest tlacitek, tak o simulaci nemuze byt rec :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují.
Radek
23. června 2010 • 1:23

Jojo, bajky na konzoli nebo pc budou vždycky jen arkády. Řízení tělem prostě nasimulovat nejde a jsem si skoro jistej, že ani kinect, move a podobný nesmysly to nezachráněj. Taky mně došlo, že kdyby se mělo ve hře počítat se všema aspektama, bylo by to asi i nehratelný. Já mám vždycky z těhle her pocit, jako bych ovládal maketu motorky s figurkou jezdce napevno přilepeným k sedlu. Do vinglu sice něco jako náklon a koleno, ale když chytnu šmejra, motorka se prostě chová nerealisticky. O jezdci ani nemluvím. Prostě nevidím rozdíl mezi MotoGP, WSBK a GTA IV :-). U GTA se dá udělat aspoň hezký stopie...

Určitě si přečtěte

Články odjinud