Společnost Ipsos MediaCT provedla v uplynulých týdnech relativně zajímavý výzkum, z něhož vyplynulo, že i navzdory stále populárnějšímu digitálnímu prodeji touží 64 % hráčů po fyzické kopii hry. A to je výrazně víc, než u filmu, či hudby.
Na dostřel jsou však tištěná média, v tomto případě se výzkumníci ptali na noviny, které si rádo osahá 63 % dotazovaných. V případě filmových snímků potřebuje DVD ke štěstí "pouhých" 51 % lidí, přičemž po CD s hudbou prahne sotva 45 % kupujících.
Když se pak "vědci" ptali 64 % hráčů, co by je donutilo k pořízení digitální kopie, 55 % z nich se nechalo slyšet, že výrazně nižší cena, přičemž pouze 27 % by upřednostnilo možnost koupě hry v předstihu.
Ian Bramley, ředitel výzkumu, následně vysvětlil, že za oblíbeností fyzických kopií her stojí především speciální sběratelské edice a možnost nakupovat oblíbené titulu tzv. z druhé ruky.
Zdroj: Eurogamer