Podle Randyho Pitchforda má jejich hra s vetřelci stejný vývojový cyklus jako třeba Borderlands.
Z krátkých zpráv už asi víte, že slibně vypadající hra Aliens: Colonial Marines byla odložena na 12. února 2013. Je to už několikátý odklad hry a (nejen) hráčům se zdá, že se hra zasekla ve vývojářském pekle. Ovšem podle šéfa tvůrčího studia Gearbox, Randyho Pitchforda, je problém jinde. Aliens: Colonial Marines prý byli oficiálně odhaleni v jiném stádiu vývoje, než je obvyklé. V době, kdy se hra objevila na obálce Game Informeru, měli tvůrci hotové sotva prototypy a chtěli je testovat na fanoušcích. Ve skutečnosti prý vývojářský cyklus u Aliens: Colonial Marines má být zhruba stejně dlouhý jako u předchozích her Gearboxu – Borderlands a Brothers in Arms. Aliens: Colonial Marines vyjdou na PC, X360 a PS3 už zmíněného 12. února, datum vydání verze pro Wii U se dozvíme později.
- známé filmové kulisy
- originální ozvučení
- zbraně a jejich upgrade
- co-op až pro 4 hráče
- netradiční multiplayer
- umělá demence
- krátká herní doba
- nezáživná dějová linie
- nudné přestřelky proti lidem
- obstarožní grafický kabátek
- celková nedotaženost