Beyond: Two Souls poběží na jiném enginu než Heavy Rain

Sám šéf Quantic Dream, David Cage, přitom přiznává, že je to bláznovství.

Quantic Dream na sebe upozornili fantastickým Fahrenheitem (který se ale bohužel moc neprodával) a naposledy zabodovali interaktivním „filmem“ Heavy Rain. To už je ale minulost a tým se nyní plně soustředí na práce na svém zatím posledním projektu, Beyond: Two Souls. Pokud si vybavíte, jak vypadal z grafického hlediska předchozí Heavy Rain, pak mi jistě dáte zapravdu, že se ani dnes nemá hra za co stydět. To ale Quanticům nestačí, takže pro Beyond: Two Souls byl vyvinut zcela nový engine.

„Dává to z hlediska společnosti smysl? Nemyslím si, abych byl upřímný. Jako výkonný ředitel té společnosti vám říkám, že je to naprosto absurdní,“ uznává Cage. „Ale nás to prostě baví, jsme tým zapálených lidí. Nejsme v tomhle byznysu proto, abychom dělali rozumná obchodní rozhodnutí. Nejsme v něm ani kvůli penězům či slávě. Rádi riskujeme, protože nás baví překonávat limity. Jsme šílenci,“ uzavírá Cage.

Odvahu a zápal Quantic Dream prostě nejde neobdivovat.

Zdroj: VG247

Dostupné pro: PS3
Žánr: Adventury | Interaktivní adventura
Výrobce: Quantic Dream | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 8. října 2013
  • Poutavý příběh
  • Promyšlený scénář
  • Skvěle napsané postavy
  • Vizuálně přitažlivé
  • Emotivní a vtahující
  • Menší grafické kiksy
  • Více lineární a jednoduché
  • Občas kostrbaté ovládání
Diskuze (5) Další článek: Professor Layton and the Miracle Mask – pro chytré hlavy (recenze)

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , ,