Když Capcom vypustil první záběry z hraní next-gen předělávky legendární akce Bionic Commando, mezi fanoušky to začalo vřít. Hra totiž nevypadala vůbec špatně a i díky hráčským ohlasům čekala japonská firma obrovský odbyt. Předpovědi analytiků však vzaly za své hned po prvním měsíci prodeje hry, kdy o ni ve Spojených státech projevilo zájem pouhých 27 tisíc hráčů.
Minulý měsíc se přitom na území USA prodalo víc kopií i tak přihlouplé hříčky jako je Gardening Mama. Pro srovnání by se snad ještě hodilo zmínit, že 2D remake - Bionic Commando: Rearmed - zaznamenal za stejné časové období podstatně větší úspěch, když si ho z PSN a XBLA stáhlo přes 130 tisíc zájemců. Na druhou stranu je ale třeba uznat, že Rearmed šel do prodeje za mnohem nižší cenu.
Celosvětové prodeje titul pravděpodobně vyšvihnou o pár stupínků výš, ale nálepky velkého zklamání se u Capcomu dost možná nikdy nezbaví. Budoucnost téhle značky tak zůstává nejistá, a spolu s ní i budoucnost tvůrčího studia Grin, jež titul dopravilo na trh, a které stojí v pozadí stejně 'úspěšných' adaptací Wanted a Terminator Salvation.
Karel Kališ komentuje: Osobně mě to moc nepřekvapuje, i když hra samotná není vůbec špatná, hoši z marketingu udělali jednu kardinální chybu. Vydali hrozné multiplayerové demo, navíc bez tutoriálu. Což u hry orientované na kampaň a originální hratelnostní prvky v podobě bionické ruky je demence nejvyššího kalibru. Nepodařilo se mi najít nikde počet stáhnutí dema, ale věřím, že konverzní poměr zahrál si demo - koupil si hru, bude hodně mizerný. Škoda, takhle se asi druhého dílu nedočkáme.
Zdroj: Joystiq
Dostupné pro:
PC, X360, PS3
Žánr:
Akce | third person akce
Výrobce:
Capcom | Webové stránky hry
Začátek prodeje:
19. května 2009 (X360, PS3); 28. srpna 2009 (PC)
- Stylově rozbořené město Ascension
- Hezká grafika a měřítko prostředí
- Bionická ruka má co říct
- Efektní souboje s bossy
- Gradace ke konci
- Houpání na ruce chce přesnost
- Houpání na ruce je ke konci stereotypní
- Město je ve skutečnosti koridor
- Otravná radiace