Bohemia Interactive představuje nový engine Enfusion

Bohemia Interactive patří mezi největší česká studia. Dnes nám představilo svoji novou technologii.

Doposud výtvory tohoto studia běžely na enginu Real Virtuality. Ani jeho poslední verze, která pohání třetí Armu, už ale nestačí na ty nejmodernější herní enginy. Proto Bohemia Interactive přichází s něčím úplně novým. Jak je uvedeno v tiskové zprávě, tak Enfusion má zajistit vylepšenou uživatelskou přívětivost, multiplatformovost a nadstandardní podporu pro tvůrce modů. Vzniká už přes 4 roky. 

„Už od založení Bohemia Interactive před 22 lety jsme vždy preferovali využívání vlastního in-house enginu. Žádný jiný dostupný engine na trhu nám totiž neumožňoval vytvářet takové hry, jaké bychom chtěli, tedy simulace s detailní fyzikou fungující v masivním měřítku otevřených světů, které si mohou hráči a komunity snadno uzpůsobit k obrazu svému. Na tom se nic nezměnilo. Náš dosluhující engine Real Virtuality, použitý například v našem titulu Arma 3, už ale stále častěji narážel na své technologické hranice. Enfusion je naproti tomu připraven čelit technologickým výzvám budoucnosti a bude bez nadsázky formovat podobu našich her v další dekádě,“ říká Marek Španěl, zakladatel a CEO Bohemia Interactive.

Ohledně platforem se bude soustředit na PC, Xbox a PlayStation. Nebude chybět podpora DirectX 12 a dalších moderních technologií. Pokud by vás zajímala techničtější stránka, tak základem pro Enfusion je programovací jazyk C++ s nadstavbou Enforce. 

Hry od Bohemia Interactive mají bohatou základnu tvůrců modifikací a jinak to nebude ani v budoucnu. Modeři budou moci využít stejné nástroje, které vývojáři používají přímo při tvorbě her. Vývoj ještě ale není u konce a jednou z hlavních priorit studia je, aby jejich nový engine držel krok s dobou. 

Zdroj: TZ

Diskuze (7) Další článek: Dakar Desert Rally vás prožene pískem i vánicí už v příštím roce

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,