Brzy vychází Game Industry 2, česká kniha o herním průmyslu

Druhý díl přináší 240 stran zajímavých informací a vychází už ve čtvrtek 13. září.

Česká kniha o vývoji počítačových her a rozličných oblastech z herního průmyslu se dočkala svého pokračování – a tím je titul Game Industry 2, který vás na 240 stranách perem 17ti českých autorů provede tajemnými zákoutími game designu, marketingu, distribuce, programování, herními texty a celou řadou dalších témat.

Game Industry 2 stručně v datech a číslech:

  • 240 stran textu B5 doplněného schématy, tabulkami, obrázky a náměty k dalšímu studiu
  • 14 stran barevné přílohy článku Historie českých a slovenských videoher od Michala Rybky
  • Kniha vychází 13. září 2012 v nákladu 830 kusů s doporučenou prodejní cenou 299 Kč (vč. DPH).
  • K dispozici u vybraných knihkupců, zejména sítě Kanzelsberger, Neoluxor a Planeta knih (dále viz www.game-industry.cz) .

GI2_Obalka.png

Z obálky:

Hry zažívají v posledních letech neuvěřitelný rozmach. To, co bylo dříve zábavou jedinců zavřených v potemnělých kobkách domovů a kolejí, případně skupinek v raných arkádových a pozdějších PC hernách, je dnes mainstreamovou zábavou s mnoha segmenty.

Kniha Game Industry 2 vás ve volné návaznosti na první díl provede rozličnými zákoutími herního vývoje, psychologie hraní a historie tohoto fascinujícího odvětví. Perem sedmnácti autorů vznikl v České republice dosud ojedinělý projekt (sborník), který populárně-naučnou formou přístupnou laikům i profesionálům přináší 240 stran napěchovaných informacemi, schématy, obrázky a odkazy k dalšímu studiu.

Texty jsou určené jak začínajícím a profesionálním herním vývojářům, tak všem, kteří se o hry zajímají a touží něco nového se dozvědět.“

Z obsahu:

Jan Jirkovský: Vývoj her a práce v herním průmyslu
Martin Zavřel: Opomíjené aspekty vývoje her
Petr Minařík: Krása programování her
Petr Smílek: Herní 3D engine a moderní grafické technologie
Štěpán Kment: Animace a motion capture
Martin Procházka: HTML5 a multiplatformní technologie
Ondřej Sýkora: Pathfinding aneb hledání cest
Michal Roch: Způsoby a úskalí testování her
Daniel Vávra: Práce herního designéra
Jarek Kolář: Videohry a vyprávění
Jarek Kolář: Jak psát interaktivní dialog?
Ondřej Hrabec: Flow a typologie hráčů
Jiří Zlatohlávek: Gamification
Jaroslav Faltus: 15 pravd o herním marketingu
Jan Jirkovský: Digitální distribuce
Zuzana Kostićová: Náboženství a počítačové hry
Jakub Těšínský: Historie hraní deskových her
Michal Rybka: Historie grafického hardware
Martin Bach: Historie českých a slovenských her a týmů

Zdroj: TZ
Diskuze (2) Další článek: Sid Meier likviduje emzáky v XCOM: Enemy Unknown

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,