Crytek už nyní překonal možnosti next-gen konzolí

Nikdy údajně nepřestal pracovat na nových technologiích.

Líbil se vám Luminous engine a Unreal Engine 4? Podle Cryteku zvládl CryEngine tuto grafiku vyprodukovat již před nějakými dvěma lety. Aktuálně jsou prý jeho schopnosti ještě dál, dokonce by měly překonávat možnosti next-gen konzolí.

„Máme dva CryEngine týmy, které pracují paralelně,“ řekl v rozhovoru pro CVG Cevat Yerli, ředitel Cryteku. „Jeden aktualizuje současnou verzi a druhý pracuje na další hlavní verzi.“

„CryEngine jsme nazvali next-gen technologií už před nějakými dvěma roky,“ pokračoval. “Už od roku 2010 je CryEngine připraven na příchod next-gen konzolí. Když se podíváte na dnešní next-gen projekty s jejich next-gen grafikou… Tohle je přesně to, o čem jsme mluvili před dvěma lety.“

„Ostatní nás za tu dobu dostihli, ale my jsme také jen tak nelenili – nastavili jsme laťku opět hodně vysoko. Všechno to uvidíte v nové verzi enginu.“

„Byli jsme jedni z prvních vývojářů, kteří si mohli osahat next-gen konzole. Samozřejmě o nich nemůžeme moc mluvit, ale víme, co pojem next-gen obnáší. Myslím si, že lidé… Nebudu nikoho soudit, protože by mě to mohlo dostat do maléru, ale řeknu alespoň to, že next-gen konzole jsou trochu jiné, než si všichni myslí.“

Zdroj: CVG
Diskuze (27) Další článek: Sony: Naše konkurence zanedbává „core“ hráče

Témata článku: , , , , , , ,