Další důvody, proč nebudete moci pro Battlefield 3 vytvářet mody

Minulé výmluvy byly hodně slabé, s čím DICE přišlo tentokrát?

Pamatujete si na rozhovor s Patrickem Soderlundem, vice prezidentem EA, ve kterém přišla řeč na mod nástroje Battlefieldu 3? Nebo přesněji na jejich absenci. Tvůrci se údajně rozhodli nástroje do hry nezačlenit, protože by bylo takový mod příliš těžké vytvořit.

Slabé.

Uvědomujíc si, o jak špatnou výmluvu šlo, zkusilo to DICE znova, tentokrát si však výmluvy našlo rovnou tři. Tak předně, vývoj samotného Battlefieldu 3 je prý velmi náročný, nemají dost času věnovat se něčemu dalšímu.

VIDEO: 4668 'Battlefield 3 - 7 minut z multiplayeru'

Dalším důvodem je puntičkářství firmy, kdy všechno musí být naprosto dokonalé. Opět - znamenalo by to, že by vývojem mod nástrojů ztratili spoustu času, který prostě nemají.

No a třetím a posledním důvodem je jakési bezpečnostní riziko. DICE se nemá moc k tomu "otevřít" svou hru a nechat ji ostatními roztrhat na kousky.

Přesto je možné, že se v budoucnu mod nástrojů dočkáme, jen to nebude kdoví jak brzy. Do té doby si hráči budou muset vystačit se Source enginem nebo UE3.

Zdroj: AusGamers
Dostupné pro: PC, X360, PS3
Žánr: Akce | Válečná akce
Výrobce: DICE | Webové stránky hry
Začátek prodeje: 25. října 2011
  • Válečná atmosféra
  • Brilantní multiplayer
  • Frostbite 2 vypadá skvěle
  • Výborné zvuky
  • Dobrá optimalizace
  • Málo misí v co-op módu
  • Příliš skriptovaná a lineární kampaň
  • Otravné spouštění MP přes browser
Diskuze (2) Další článek: Portal 2 si vedl lépe na PC

Témata článku: , , , , , , , , , , , , , , , ,