Ve Starcraftu 2 stačilo být online pro prvotní přihlášení a následně vám už nikdo nebránil hrát offline módy bez připojení k internetu. Jak to vypadá, pro hraní Diabla 3 budete muset být připojeni neustále. Podle Roba Parda z Blizzardu je nutné připojení důsledkem mnoha nových prvků Battle.net a Auction House (možnost prodávat herní předměty za reálné peníze). Některé z oněch prvků:
- Seznam přátel a komunikace přes RealID systém
- Perzistentní postavy uložené na serveru (už nebude možné podvodně duplikovat předměty)
- PvP a veřejný matchmaking
- Párty systém
- Dynamický systém drop-in/out pro kooperaci
- Auction house
- Větší prostor pro ukládání předmětů, sdílený mezi vašimi postavami (aktuálně maximálně 10 postav)
- Detailní statistiky a achievementy, systém Bannerů (ekvivalent profilu ze SC 2 se statistikami, achievementy atd.), které se dají posílat mezi hráči
Prado chápe hráče, kteří by chtěli hrát jen offline, ale zvýšená bezpečnost a prvky zmíněné výše prý za to stojí. Jeho prohlášení: „Taky bych chtěl hrát Diablo 3 na notebooku v letadle, ale pro ty příležitosti jsou tu jiné hry,“ mluví myslím za vše. Diablo 3 se tak přibližuje k nepopulární DRM od Ubisoftu, ale vzhledem k oblibě značky nemyslím, že by se to zásadně projevilo na prodejích hry. Nebo se pro vás jedná o tak závažný problém, že kvůli němu si Diablo 3 nepořídíte?
Zdroj: 1UP
- Plynulá zábava
- Zajímavý příběh
- Dlouhá trvanlivost
- Skvělý multiplayer
- Zatím bez PvP
- Error 37 zpočátku