Ex-vývojář Bulletstormu tvrdí, že zákaz bazarovek XOne měl smysl

Adrian Chmielarz, bývalí vývojář střílečky Bulletstorm, se ztotožňuje se zákazem bazarového prodeje, které měl zavést Microsoft u Xbox One.

Bezesporu nejdiskutovanější kauzou herního trhu byla radikální změna ze strany Microsoftu, který se otočil o 180 stupňů a veškerou svojí dosavadní politiku změnil kvůli "hráčům". Zrušení DRM, regionálního zámku a všech podobných serepetiček.

Ovšem když se člověk více zamyslí, tak to na druhou stranu nemuselo být zase tak špatné, jelikož by vývojářské studia mohla vydělávat o dost více peněz, tudíž by mohly zlevnit tituly nebo být dokonce zrušeny oblíbené bonusové obsahy s mikrotransakcemi. Tedy tak to aspoň vidí bývalý vývojář oblíbené FPS střílečky Bulletstorm, Adrian Chmielarz, který by variantu bazarového prodeje poslal mezi kytičky nadobro.

Chmielarz zastává názor, že by se bazarový prodej měl nadobro zrušit a zavést by se měly nižší pořizovací ceny všech titulů, i těch největších AAA her.

useyuseyuslkag.1369321468.jpg

"Myslíte, že tvůrci pracují na DLC a mikrotransakcí rádi? Že by se radši nepustili do nového projektu? Tento způsob vznikl pouze díky tomu, aby nalákali co nejvíce velryb k placení. Cena $60 musí zemřít. I když někteří remcají, že mají právo na první prodej nebo sdílení s přáteli. Koukněte na filmy. Zaplatí se 10 dolarů a nikdo pak neremcá, že film byl špatný nebo jste ho viděli pouze jednou," řekl Chmielarz.

"Jak docílit nízké ceny nemohu určit, rozdělení multiplayeru a singleplayeru, kratší obsah, kdo ví? Vím však, že toho jde docílit jen díky digitální distribuci, ale to se nikdy nestane díky obchodům jako je GAMESTOP. Mimochodem trefnější název vybrat pro tento obchod ani nešel."

Adrian Chmielarz se do toho opřel trochu nad rámec, ale na druhou stranu, co si budeme povídat. Jeho názor nejde nijak vyvrátit a nižší ceny her by určitě zaručily obří prodeje. Když se koukneme do minulosti, tak bonusové obsahy vycházely velmi zřídka a když už nějaký spatřil světlo světa, jednalo se o obří doplněk, který někdy zabavil více, než celá předchozí hra. Co si o tom myslíte vy? Zrušit bazarovky a zmenšit ceny, nebo vše nechat při starém?

Zdroj: OXM

Diskuze (9) Další článek: Indian Liveplay - Heroes of Might and Magic

Témata článku: , , , , , , , , , ,